« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Ove godine naša škola sudjeluje u projektu koji je pokrenuo Khurram Whiz, a koji je započeo diljem svijeta 14. siječnja 2019. Cilj projekta je pomoći učenicima shvatiti i bolje se pripremiti za poslove budućnosti, a tijekom projekta učenici između 7 i 16 godina učit će o industrijama koje će postati budućnosti te o ulozi koju ima tehnologija u mijenjanju svijeta.
Projekt će trajati sedam tjedana, a svaki tjedan nastavnici će dobiti jedan zadatak. Teme su Karijere budućnosti, Uloga tehnologije u promjenjivom svijetu, Buduće industrije, SDG, a neke od vještina na kojima će učenici raditi su komunikacija, suradnja, kritičko razmišljanje i suradničko rješavanje problema, kreativnost i mašta, inovativnost, vodstvo, ICT znanje i vještine.
U prvom tjednu s zadatkom „Obećavajuća budućnost“ nakon uvodne aktivnosti učenici su se upoznali s pojmom Driving Question (DQ) – kompleksnim problemom ili izazovom u projektnoj nastavi, te su koristeći Coogle napravili umne mape.
Driving Question: Kako se možemo pripremiti za budućnost u svijetu koji se brzo mijenja i kako će svijet izgledati kada vi završite fakultet?
Tekst: Ivana Jurašinović
Fotografije: Zoran Ivančić