« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Dana 24. travnja obilježen je „Game day“ u Elektrotehničkoj i ekonomskoj školi Nova Gradiška od 10 do 12 sati. Nastavnici naše škole organizirali su turnir u Fortnite-u i LOL-u u trima učionicama.
Prema posljednjim podatcima, gaming je treća industrija po zaradi kada je u pitanju zabavna industrija, nakon televizije i izdavaštva (knjiga) čime je prestigla i filmsku industriju. U današnjem vremenu potrebno je upoznavati se s novim, svladavati nove vještine i proširivati svoje znanje i poznavanje različitih područja, posebno onih koji su vezani uz tehnologiju.
Dok se na prvi pogled čini da djeca samo igraju igrice, dugoročno se mogu postići pozitivni rezultati. Kada je u pitanju sama igra, učenici imaju priliku razvijati se kao osobe, odnosno imaju priliku razvijati natjecateljski duh, surađivati s drugima radi postizanja zajedničkih ciljeva te reagirati na nepravedne situacije. Zajednička suradnja vidi se u organizaciji tog dana kao i u izvedbi. Timski rad je nešto s čime se susreću u osnovnoj, a i kasnije u srednjoj školi, fakultetu te na poslu čime je priprema za takav rad bitna za današnju djecu. Naglasak se stavlja i na kognitivni razvoj jer ovisno o djeci i igri, oni razvijaju koncentraciju na visokoj razini, sposobnosti vizualnog opažanja u igricama te snalaženje u prostoru i donošenje odluka (koje ponekad uključuju žrtvovanje manjeg cilja radi postizanja većeg), a takve vještine mogu se preusmjeriti i na školske sadržaje uz povezivanje onog što oni vole s onim što oni moraju savladati.
Osim razvoja njihovih vještina koje imaju svoje mjesto u današnjem svijetu tehnologije, određen broj učenika s vremenom razvije zanimanje za uloge nužne za opstanak gaming industrije kao što su programer ili game tester.