« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
ŠKOLSKA KNJIŽNICA
"Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za doživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.
Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija."
UNESCO-v manifest za školske knjižnice
RADNO VRIJEME:
PON - PET
7:30 - 13:30
Kristina Dujmović, prof., dipl. bibl.
Manifestacija Mjesec hrvatske knjige obilježava se svake godine u razdoblju od 15.10-15.11. U tom razdoblju nastoji se promicati knjiga i čitanje različitim aktivnostima i sadržajima. Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige posvećena je glazbi i glasi: U ritmu čitanja. 11.11. učenici 3.e razreda sudjelovali su u radionici kojom smo obilježili Mjesec hrvatske knjige u našoj školi. Cilj radionice bio je pokazati da je čitanje zabavno i da se čitati može na različite načine. Program radionice ostvaren je kroz tri aktivnosti. U prvoj aktivnosti učenici su naizmjenično čitali odabrane tekstove na način da je svaki učenik pročitao kraći dio teksta drugačijim ritmom od prethodnog učenika, a time stvarajući vlastiti zajednički ritam čitanja. U drugoj aktivnosti učenici su igrali igru hvatanja sjedećih mjesta unutar prekida čitanja svaki puta drugačijim ritmom, prilikom kojeg bi se svaki puta izbacilo jednu stolicu dok se ne dođe do posljednje stolice na koju će sjesti jedan od finalna dva učenika nakon prekida čitanja. U posljednjoj, trećoj aktivnosti učenici su se podijelili u grupe i dobili zadatak napisati svoju činkvinu (petostih) prema uputama, u kojoj su trebali sažeti temu odnosno bit radionice, a zatim je svaka grupa čitala svoju činkvinu. Svi učenici su aktivno i s interesom sudjelovali u aktivnostima. Na kraju radionice, knjižničarka je učenicima podijelila straničnike.
Tekst i slike: stručna suradnica, knjižničarka Ena Cindrić