« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
ŠKOLSKA KNJIŽNICA
"Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za doživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.
Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija."
UNESCO-v manifest za školske knjižnice
RADNO VRIJEME:
PON - PET
7:30 - 13:30
Kristina Dujmović, prof., dipl. bibl.
Učenici 3.E i 3.G razreda sudjeluju u projektu ISLM Bookmark Exchange Project. To je projekt u kojemu učenici izrađuju straničnike koji imaju zadanu temu i ujedno predstavljaju njihovo mjesto stanovanja. Svaka škola dobije zemlju partnera koju određuje organizacijski odbor projekta na način da učenici budu iste dobi i sličnoga zanimanja. Nama je ove godine dodijeljena škola Csiha Győző Technikum és Szakképző Iskola (https://csiha-hnanas.hu/) koja se nalazi u Mađarskoj.Projekt razmjene straničnika jednostavan je i zabavan način dijeljenja znanja i stjecanja novih prijatelja kroz školske knjižnice diljem svijeta. Nakon što su napravili straničnike, naši učenici su napisali pismo na engleskom jeziku te naveli nekakve svoje podatke ukoliko žele stupiti u komunikaciju s učenicima iz navedene škole. Poslali smo pisma i straničnike u Mađarsku i sa nestrpljenjem očekujemo njihovu pošiljku koja će biti sličnoga sadržaja te će svaki učenik koji je poslao svoj straničnik, dobiti jedan od nekog učenika iz Mađarske.