Učenici, roditelji i poslodavci!
Obavještavamo vas kako Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Ploče obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola Dubrovačko-neretvanske županije
-UČENIČKI SERVIS-
Potrebni dokumenti
Upisnica
Suglasnost roditelja
Uputnica poslodavca
Evidencijski list poslodavca
Uvjeti poslovanja
Kontakt
ucenickiservisploce@gmail.com
Tel: 020/679-631
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Godina 2021. |
Godina 2020. |
Godina 2019. |
Godina 2018. |
Godina 2017. |
Godina 2016. |
Godina 2015. |
Godina 2014 |
Godina 2013 |
Godina 2012 |
Godina 2011 |
Godina 2010 |
Godina 2009 |
Program TKO ZAPRAVO POBJEĐUJE? prvi je hrvatski evaluirani program opće prevencije kockanja mladih, utemeljen na znanstvenim činjenicama i rezultatima inozemnih i domaćih istraživanja. Program je razvijen u okviru projekta KOCKANJE MLADIH U HRVATSKOJ koji se od 2010. godine provodi na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Projekt se provodi uz financijsku i organizacijsku podršku Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske i Hrvatske Lutrije, d.o.o.
Naša se škola uključila u provedbu programa u školskoj godini 2023./24. pod vodstvom školskog psihologa Ivana Karamatića, licenciranog za provedbu programa. Program će se provoditi u dva razreda u razdoblju od listopada do prosinca 2023. godine, a zatim se nastavlja provoditi u odabranim razredima.
OPĆI CILJ PROGRAMA
Prevencija kockanja mladih adolescentske dobi te razvoj prikladnog odnosa prema igrama na sreću, kao i osobno odgovornog ponašanja u ovom području.
SPECIFIČNI CILJEVI PROGRAMA
Obuhvaćaju širi spektar promjena koje doprinose specifično prevenciji kockanja, ali i prevenciji drugih oblika rizičnog ponašanja. To su:
· poboljšano znanje o obilježjima igara na sreću i psihosocijalnim posljedicama kockanja,
· poboljšana statistička znanja o šansama i vjerojatnostima,
· smanjene kognitivne distorzije povezane s kockanjem,
· unaprijeđene vještine rješavanja problema i donošenja odluka,
· unaprijeđene vještine odolijevanja vršnjačkom pritisku,
· osnažen osjećaj generalne samoučinkovitosti.
O PROGRAMU
Kakva je struktura programa?
· 1 informativno -motivacijska radionica s učenicima
· 8 radionica/tematskih cjelina s učenicima
· 1 predavanje za roditelje učenika uključenih u program
· 1 predavanje za nastavnike škole u kojoj se provodi program