Kurikulum za izvannastavnu aktivnost „iNOVACiJA“ napisan je u sklopu projekta „(P)ostanimo financijski i digitalno pismeni“, koji Srednja škola Glina provodi sa partnerskim školama: Strukovnom školom Vice Vlatkovića iz Zadra, Srednjom školom Gračac iz Gračaca i Srednjom školom Petrinja iz Petrinje.
Ova izvannastavna aktivnost je namijenjena svim zainteresiranim učenicima. Provodit će se sa dvije skupine, sa svakom po 35 nastavnih sati, prema unaprijed određenim terminima u dogovoru s voditeljicama: Renatom Jasminom Stepanec, Jasminom Sukalić i Tatjanom Šimundić i to u drugom polugodištu 2018./2019. šk. god. te u prvom polugodištu 2019./2020. šk. god.
Ciljevi u okviru financijske pismenosti:
Ciljevi će se ostvariti provedbom nastavnog plana i programa, koji sadrži četiri cjeline:
Rb. |
Nastavna cjelina |
Broj sati |
|
1. |
Osobni proračun |
9 |
|
2. |
Oblici ulaganja |
10 |
|
3. |
Kartično poslovanje |
8 |
|
4. |
Kreditiranje |
8 |
|
UKUPNO |
35 |
TERENSKA NASTAVA U HNB-u I MUZEJU NOVCA
25. ožujka 2019., učenici 2.a i 3. a razreda, koji pohađaju izvannastavnu aktivnost „iNOVACiJA“, u sklopu projekta (P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni, Svjetski i Europski tjedan novca obilježili su provođenjem terenske nastave.
Pod vodstvom profesorica koje su voditeljice izvannastavne aktivnosti, Jasmine Sukalić, Tatjane Šimundić i Renate Jasmine Stepanec, učenici su posjetili Hrvatsku narodnu banku i Muzej novca u Zagrebu.
U HNB-u, učenici su slušali predavanje o djelokrugu rada HNB-a te o upravljanju osobnim financijama, kako bi mogli donositi kvalitetne odluke vezane uz financijske proizvode. Nakon predavanja zaigrali su kviz, kroz koji su pokazali da su predavanje pozorno slušali jer su svi učenici točno odgovorili na sva pitanja. Najbrži je bio Antonio Horvatić, koji je dobio prigodan poklon.
U Muzeju novca Privredne banke Zagreb, učenici su uz stručno vodstvo voditeljice Muzeja, razgledali bogatu numizmatičku zbirku, zbirku štednih kasica iz cijelog svijeta, starih dionica i povijesne građe. Temeljni cilj Muzeja je popularizacija štednje preko upoznavanja šire javnosti, osobito mladih naraštaja.
Terenska nastava provedena je zajedno s učenicima Srednje škole Petrinja, koji također sudjeluju u spomenutom projektu, a u potpunosti je financirana u sklopu projekta (P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |