Matematičko-likovna radionica u školskoj knjižnici
Autor: Danijela Riger-Knez, 17. 12. 2021.
U srijedu su učenici 1. p razreda u školskoj knjižnici imali matematičko-likovnu radionicu. Budući da njihova razrednica Marinela Modrić predaje matematiku, organizirali smo radionicu u kojoj su se prisjetili geometrijskih oblika uz puno crtanja, bojanja, truda i kreativnosti. Na ovaj smo se način prisjetili našeg prošlog Erasmus+ projekta JOY. S ovom smo se aktivnošću upoznali u Estoniji i od tada je provodimo u našoj školi. Bio je to još jedan poseban dan u našoj knjižnici s učenicima 1. p razreda.
Matematičko-likovna radionica u školskoj knjižnici
Autor: Danijela Riger-Knez, 17. 12. 2021.
U srijedu su učenici 1. p razreda u školskoj knjižnici imali matematičko-likovnu radionicu. Budući da njihova razrednica Marinela Modrić predaje matematiku, organizirali smo radionicu u kojoj su se prisjetili geometrijskih oblika uz puno crtanja, bojanja, truda i kreativnosti. Na ovaj smo se način prisjetili našeg prošlog Erasmus+ projekta JOY. S ovom smo se aktivnošću upoznali u Estoniji i od tada je provodimo u našoj školi. Bio je to još jedan poseban dan u našoj knjižnici s učenicima 1. p razreda.
Matematičko-likovna radionica u školskoj knjižnici
Autor: Danijela Riger-Knez, 17. 12. 2021.
U srijedu su učenici 1. p razreda u školskoj knjižnici imali matematičko-likovnu radionicu. Budući da njihova razrednica Marinela Modrić predaje matematiku, organizirali smo radionicu u kojoj su se prisjetili geometrijskih oblika uz puno crtanja, bojanja, truda i kreativnosti. Na ovaj smo se način prisjetili našeg prošlog Erasmus+ projekta JOY. S ovom smo se aktivnošću upoznali u Estoniji i od tada je provodimo u našoj školi. Bio je to još jedan poseban dan u našoj knjižnici s učenicima 1. p razreda.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |