Učenici 2. razreda ekonomske škole kroz terensku nastavu posjetili Turističku zajednicu, Zavičajni muzej i turističku agenciju Next Step u Našicama
Autor: Manuela Kojić, 18. 11. 2015.
Učenici 2. a i 2. b razreda ekonomske škole kroz terensku nastavu u okviru predmeta Osnove turizma posjetili su s profesoricom Lidijom Lovrić Turističku zajednicu, Zavičajni muzej i turističku agenciju Next Step u Našicama. Učenici su upoznali poslovanje TZ kao društvene organizacije i poslovanje turističke agencije kao gospodarske organizacije u turizmu te su mogli iz prakse zaključiti o razlikama između navedenog.
S poslovanjem TZ upoznao nas je gospodin Srećko Perković koji već preko dvadeset godina uspješno vodi sva turistička događanja u našem kraju. Učenici su dobili iscrpne informacije o organizaciji, financiranju i aktivnostima TZ.
Posjetili smo Zavičajni muzej što je učenicima bilo izuzetno zanimljivo zbog interpretacije gospodina Perkovića. Zanimljivo je i stoga što, iako žive u ovom kraju, većina učenika je prvi put posjetila ovaj muzej.
Voditelj agencije gospodin Predrag Maksimović i turistički agent gospodin Stjepan Ljubić objasnili su na koji način funkcionira te što sve radi turistička agencija Next Step u Našicama.
Svrha terenske nastave je bila povezati teoriju i praksu odnosno vidjeti kako funkcionira TZ i turistička agencija u praksi.
Zahvaljujemo ljubaznim domaćinima na gostoprimstvu i odvojenom vremenu i želimo im puno uspjeha u njihovom daljnjem radu.
Lidija Lovrić, prof.
| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








