2. prosinca 2015. – Sociologija na „drugačiji način“
Autor: Sanja Kurucić, 2. 12. 2015.
Učenici trećih razreda gimnazije održali su sat sociologije na temu ljudskih prava i mogućnosti s obzirom na položaj i ulogu koju pojedinac zauzima i igra u društvu. Senzibilizirali smo se za ovu temu i osjetili stanje diskriminacije i ksenofobije, tolerancije, bogatstva i siromaštva te općih ljudskih prava. Svi smo jednakopravni, država nam omogućuje red i zakone, no samo su neki "jednakiji" od drugih. Kroz ovaj pristup učenici su mogli shvatiti kako se osjeća netko tko je "drugačiji" u njihovom društvu.
Problematizirali smo:
- društvenu nejednakost koja često biva izvorom diskriminacije i isključivanja
- suosjećanje i njegove granice
- promoviranje suosjećanja s onima koji su drukčiji od nas
- razvijanje spoznaje o postojanju nejednakih mogućnosti u društvu
- njegovanje razumijevanja za moguće posljedice koje pojedinac može imati zbog pripadnosti nekoj manjini ili kulturnoj skupini.
A. Cvijetović, prof.
SVE PROISTJEČE IZ PRAVA DRUGIH I MOJE BESKRAJNE DUŽNOSTI DA IH POŠTUJEM" (E. Levinas)



| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








