Terenska nastava učenika 2.b razreda ekonomske struke u Francku d.d. Zagreb
Autor: Manuela Kojić, 25. 4. 2016.
Dana 15. travnja 2016. godine učenici 2.b razreda ekonomske struke su bili na terenskoj nastavi iz predmeta Poduzetništvo, Društveno odgovorno poslovanje i Poslovnih komunikacija sa svojom razrednicom profesoricom Danicom Čiček i predmetnom profesoricom Ljiljanom Kasapović u tvornici Franck d.d. Zagreb.
Terenska nastava je planirana školskim kurikulumom, a cilj nam je bio povezati teoriju i praksu, odnosno upoznati se s poslovanjem jedne korporacije kao što je Franck d.d. Nije bilo lako dobiti termin koji bi odgovarao i njima i nama zbog njihove poslovne prezauzetosti. No, uspjeli smo! Upornost i neodustajanje od zacrtanog cilja također je strategija poslovne politike.
Zanimalo nas je kako opstaju na tržištu, kako provode društveno odgovorno poslovanje te kako provode poslovne komunikacije sa svojim dobavljačima i kupcima.
Franck d.d. je vodeća prehrrambena kompanija u regiji. Svoj uspjeh temelje na visokoj konkurentnosti svojih proizvoda koju ostvaruju kontinuiranom brigom o optimizaciji i unapređenju svih poslovnih procesa, praćenju tržišnih trendova i ključnih pokazatelja uspješnosti, te stalnim inoviranjem kako bi zadovoljili postojeće želje i buduće potrebe potrošača.
Franck d.d. ima bogatu povijest i tradiciju. Mladi i ambiciozni njemački poduzetnik Johann H. Franck je 1827. g. prvi put uspio ljekovitu biljku cikoriju preraditi u kavovinu. Zagrebačka tvornica je otvorena 1892. godine i uspješno posluje i danas s modernom robotiziranom tehnologijom i obrazovanim kadrovima.
Prepoznatljivi su po proizvodnji kave, cappuccina i drugih instant napitaka. Međutim, proizvode i čajeve, grickalice, čips...
U Francku smo proveli dva školska sata. Obišli smo pogon čajeva i pogon instant napitaka. Vidjeli smo proces od proizvodnje do pakiranja proizvoda uz stručno vodstvo ljubaznih voditeljica istraživanja i razvoja proizvoda.
Zadovoljno smo napustili tvornicu i poslijepodnevne sate proveli u turističkom razgledavanju grada. Priuštili smo si još odlazak u Arena centar i potrošili nešto novca te tako zaokružili proces od proizvodnje do potrošnje. Potrošnja je vrlo važna faza gospodarstva jer potiče proizvodnju i na taj način utječe na stvaranje nove vrijednosti.
Lj. Kasapović, prof.
Evo i utisci naših učenica:
"Naš izlet u Zagreb prošao je nevjerojatno dobro. Nismo se nadali da ćemo se tako zbližiti i družiti.
Odlazak u tvornicu Franck d.d. nas je ugodno iznenadio. Rrazveselili smo se kada smo dobili zaštitne kute kako bismo mogli ući u tvornicu. Izgledali smo si super. Voditeljice pogona Ivana i Helena su bile jako ljubazne i pokazale su nam kako se proizvode proizvodi i kako tvornica funkcionira. Ponajviše nam se svidio rad robota. Također smo bili oduševljeni sa svojim slobodnim vremenom na Trgu bana Josipa Jelačića i u Arena Centru .
Put nam je jako lijepo prošao i sretno smo stigli kući."
Dolores Turk, Ana Laslavić i Veronika Gubić
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |