Terenska nastava na obiteljskom gospodarstvu Peršić u Donjoj Motičini
Autor: Sanja Kurucić, 3. 5. 2016.
Učenici prvih razreda ekonomske struke bili su na terenskoj nastavi u posjeti obiteljskom gospodarstvu Peršić u Donjoj Motičini sa svojim predmetnim profesoricama S. Gretić i Lj. Kasapović. Nastava je organizirana iz predmeta Poduzetništvo i Obiteljski posao – integracijska cjelina Subjekti malog gospodarstva i Organizacijsko-pravni subjekti gospodarstva.
Vlasnik gospodarstva gospodin Peršić dočekao nas je sa svojim suradnicima, proveo kroz imanje i ispričao nam svoju poduzetničku priču s naglaskom na prednosti i nedostatke obiteljskog posla. Uloženo je puno ljubavi, truda, novca i vremena da bi gospodarstvo bilo u ovakvoj oazi ljepote kao što je danas.
Gospodarstvo je zamišljeno kao turističko izletište koje je već poznato u našičkom kraju. Obuhvaća oko jedan hektar površine i okruženo je vlastitom šumom, ribnjacima, pašnjacima, nastanjeno životinjama, labudovima, ribicama…Dio izletišta se odnosi na etno područje da se ne „otkine“ dio prošlosti, odnosno da ne padne u zaborav.
U gospodarstvu su u potpunosti angažirani vlasnik i njegova supruga i s puno ljubavi brinu o svom obiteljskom poslu.
Zbog biološkog sata supružnika približava se vrijeme predaje gospodarstva mlađim naraštajima i postavlja se pitanje: „Hoće li i nove generacije nasljednika s toliko ljubavi brinuti i pričati o ovom poslu?“
Zahvaljujemo domaćinu na gostoprimstvu i izdvojenom vremenu i želimo mu puno uspjeha u daljnjem razvijanju obiteljskog posla.
Ljiljana Kasapović, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |