Glavna tema projekta jest pitanje zašto je povijest Zapada pretvorena u legendarni filmski žanr, vestern? Radeći na projektu učenici su surađivali u međunarodnim timovima i proučavali tri vesterna - s povijesnog gledišta, učenici su naučili puno o povijesnim elementima na koja se odnose filmski isječci; s filozofskog gledišta, raspravljali su o problemima u vezi poimanja 'Ideje napretka', 'Oblika i mjesta moći', 'Mitova i heroja'.
Projekt obuhvaća ishode kurikuluma različitih nastavnih predmeta: Geografije, Povijesti, Stranih jezika, Informatike i Hrvatskoga jezika. Tijekom rada na projektu svi sudionici su koristili engleski jezik, a sama tema i radni materijali upućivali su na istraživanje američke povijesti.
Najvažniji rezultat rada na ovom projektu jest ostvarena suradnja te iskustvo učenja u digitalnom okruženju, ne samo kroz zajednički rad, već i samostalno istraživanje zadanih tema. Osim toga, učenice su postale otvorenije za ovu vrstu rada u budućnosti što je od velikog značaja obzirom na projektne aktivnosti koje nam predstoje. Sudionice projekta su postale samostalnije, naučile su donositi odluke u timu, raditi brzo i pod vremenskim pritiskom te su postale snalažljivije u korištenju digitalnih alata i izvora znanja. Rad na projektu sam po sebi razvija kritičko mišljenje, a oblici rada toleranciju i poštivanje zadanih rokova.
„Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Komunikacija i suradnja partnerskih škola je ostvarena. Rezultati projekta i diseminacija projekta kvalitetno su predstavljeni u odgojno-obrazovnoj ustanovi, te su vidljivi u TwinSpace-u. Potiče se suradnja sa medijima. Tijekom provedbe projekta korišten je niz web alata.“, stoji u obrazloženju odluke o dodjeli Nacionalne oznake kvalitete.
![](upload/ss-ikrsnjavoga-nasice/images/newsimg/1913/Image/4.png)
Čestitam učenicama Andrei Fehir, Nikol Perković, Nikolini Peršić, Idi Raich, Nori Slivar i Tamari Sajda na ostvarenom uspjehu i nadam se da je ovo za njih samo prvi u nizu uspjeha u radu na međunarodnim projektima.
Adrijana Rajić, prof. mentor