Izvanučionička nastava – posjet Zavičajnom muzeju Našice
Autor: Vesna Dudjak, 15. 11. 2019.
Za učenike drugih razreda ekonomske struke organiziran je tijekom mjeseca studenog posjet Zavičajnom muzeju Našice. Planiran je programom iz predmeta Osnove turizma, a učenike je vodila profesorica Vesna Dudjak. Cilj ovog posjeta bio je upoznati učenike s kulturno-povijesnom i prirodoslovnom baštinom našeg zavičaja, ali i značenjem Zavičajnog muzeja kao elementom turističke ponude grada Našica.



Osim kustosice Melite Husnjak, magistrice kulturologije i kulturalnog menadžmenta, učenike je dočekao i direktor ureda Turističke zajednice grada Našica Srećko Perković koji je održao kratko predavanje o organizaciji, proračunu i aktivnostima Turističke zajednice. Nakon predavanja, učenike je kroz povijest našičkog kraja vodila kustosica Melita Husnjak. Upoznali su se s grofovskim životom obitelji Pejačević, životom i stvaralaštvom Isidora Kršnjavoga, Hinka Juhna, vidjeli su kako su naši stari proizvodili odjevne i keramičke predmete, a posebno ih se dojmila Lovačka soba u kojoj je prikazano lovstvo našičkog kraja. Kustosica je naglasila kako sljedeće godine počinje obnova dvorca te će se cjelokupna vrijedna građa muzeja morati premjestiti u druge adekvatne prostore, a muzej će biti zatvoren.




Pri završetku posjeta, učenici su se zahvalili kustosici i izrazili svoje zadovoljstvo viđenim, a ona nadom da će oni od sada biti važni promotori kulturno-povijesnih vrijednosti našeg zavičaja.
Vesna Dudjak, prof.
| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








