Međunarodni dan materinskog jezika (21. veljače)
Autor: Sanja Kurucić, 21. 2. 2020.
Obilježavajući Međunarodni dan materinskog jezika, učenici 1. razreda konobarske struke sudjelovali su u istraživačkom radu na temu Brojalice. Materinski jezik je jezik na kojem učimo svoje prve riječi, čitamo, slušamo i pričamo priče. Stoga smo odlučili istražiti brojalice, kao usmeni oblik izražavanja, upravo zbog njihove važnosti u razvoju djetetova govora i razumijevanja riječi. Brojalice se javljaju u svim kulturama svijeta, a prenose se iz naraštaja u naraštaj. Osim brojalica na hrvatskom jeziku, učenici su pronašli i zapisali oblike na njemačkom i engleskom jeziku. Učenike su kroz istraživanje vodile profesorice L. Kovačević i S. Kurucić u suradnji s prof. M. Rukavina Sabo.
S. Kurucić, prof.



| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








