Festival znanosti: „Životni ciklus najpoznatijih hrvatskih proizvoda“
Autor: Lidija Lovrić, 9. 5. 2022.
3. svibnja 2022. učenici 3. a ekonomske struke, uz mentorstvo prof. Lidija Lovrić istražili su gospodarske subjekte i njihove proizvode na domaćem tržištu. Analizom situacije došli su do jako velikog broja proizvoda koje proizvode hrvatski proizvođači, a koji su vrijedni pažnje.
Prilikom odabira najpoznatijih hrvatskih proizvoda učenici su vodili računa o znaku „Izvorno hrvatsko“, „Dokazana kvaliteta“, izvozu, poznatosti, prepoznatljivosti i tradiciji. Nakon prikupljenih podataka, obrade i analize dobivenih rezultata učenice Laura Kojić, Judita Gašparić i Rea Markulić odabrale su trideset proizvoda i istražile njihov životni ciklus. Dobivene rezultate su prikazale na posterima koje su izradile u digitalnom alatu Canva.
Cilj ovog projekta je povezivanje novih informacija s postojećim znanjima i iskustvima te stvaranje novih znanja. Na ovaj način su učenici primijenili teorijska znanja iz predmeta Marketing u okviru kojega su učili proces istraživanja tržišta, ponašanje potrošača i životni ciklus proizvoda.
Lidija Lovrić, prof.

| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








