Usavršavanje za nastavnike njemačkog jezika u Grazu
Autor: Mirjana Rajić, 21. 10. 2024.
Od 10. do 13. listopada 2024. je na Sveučilištu u Grazu održano usavršavanje za nastavnike njemačkog jezika u okviru Erasmus + projekta Fictional Science – Förderung von Textkompetenz im kritischen Umgang mit Fake News.
Nositelj projekta je Sveučilište u Grazu, a projektni partneri su Deutsches Haus-Kyiv iz Ukrajine, Sveučilište zapadne Češke u Plzenu te Sveučilište u Zagrebu. Fakultet hrvatskih studija (www.fhs.unizg.hr) kao sastavnica Sveučilišta u Zagrebu koordinira i provodi projekt za Hrvatsku.
Osnovni je cilj projekta razvijanje novog pristupa promicanju kritičke tekstne kompetencije koji se, između ostalog, temelji na aktivnostima i postupcima za aktiviranje i razvijanje kognitivnih kompetencija za suočavanje sa sredstvima manipulacije i dezinformiranja. Taj će se pristup implementirati u nastavne module za poučavanje i učenje njemačkog kao prvog, drugog i stranog jezika. U sklopu projekta razvijaju se i moduli profesionalizacije za nastavnike jezika, obrazovne ponude Citizen Science i multiplikacijski alati za obrazovni sektor.
Na stručnom usavršavanju su sudjelovali nastavnici i profesori iz Austrije, Češke i Hrvatske. Našu je školu predstavljala profesorica Mirjana Rajić. Osim aktivnog sudjelovanja u radionicama, sudionici će na nastavi sa svojim učenicima isprobati dio nastavnih materijala koji će se kasnije doraditi na osnovi povratnih informacija profesora njemačkog jezika i učenika.
Mirjana Rajić, prof. savjetnik







| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








