Međunarodni dan školskih knjižnica
Autor: Administrator , 28. 10. 2008.
Imali smo nastavu u knjižnici 
Tema ovogodišnjeg Međunarodnoga dana školskih knjižnica je Pismenost i učenje u tvojoj školskoj knjižnici. Naša školska knjižnica taj je dan u skladu s temom obilježila organizacijom nastave u knjižnici. Gosti profesori osmislili su sat u suradnji s knjižničarkama kako bi se učenici služili različitim izvorima znanja: stručnom građom, referentnom zbirkom knjiga, časopisima, internetom pri obradi zadane teme.
Kroz knjižnicu je taj dan prošlo 5 razreda obje smjene, održano je 6 sati iz različitih predmeta (hrvatskog jezika, geografije, matematike te iz predmeta strojarstva). Radilo se u skupinama, u paru ili individualno, a izrađivali su se i plakati.
U prijepodnevnoj smjeni knjižnicu su posjetili učenici 2. jg. i 2. a og. s profesoricom geografije Marinom Međurečan s temom: Stanovništvo - pokazatelj razvoja gospodarstva, te učenici 3. a og. s profesoricom matematike Zrinkom Amidžić s temom: Grafovi trigonometrijskih funkcija.
U poslijepodnevnoj smjeni knjižnicu su obišli učenici prve godine strojarstva s profesorom hrvatskog jezika i književnosti Romeom Mihaljevićem uz temu: Obrada pjesništva uz korištenje resursa knjižnice te učenici treće godine strojarstva s profesorom Ivanom Bošnjakom s temom: Energetski izvori, kada su učenici izradili plakat.
Učenici i profesori bili su zadovoljni takvim načinom rada i prihvatili su knjižnicu kao važan korak u stjecanju znanja.
| Odgoj i obrazovanje |
| > Web 2.0 u nastavi |
| > Online enciklopedija |
| > Agencija za odgoj i ... |
| > Ministarstvo znanost... |
| > Portal za škole - sk... |
| > Sezamweb |
| Informatika |
| > Bug |
| > Vidi |
| > PC Chip |
| > Enter |
| > PC Ekspert |
| Državna matura |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |








