« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ovaj projekt provođen je tijekom ove nastavne godine, a u projektu su sudjelovali učenici prvih i drugih razreda, a po potrebi su bili uključeni i učenici ostalih razreda.
Projekt je omogućio nabavu interaktivnog ekrana te se na taj način nastojala povezati tehnologija, koja je adolescentima vrlo bliska, s preventivnim aktivnostima. Cilj projekta bilo je osvještavanje učenika, razvoj njihovog kritičkog mišljenja i poticanje na primjerena ponašanja te prevenciju neprimjerenih oblika ponašanja. Radionice su bile interaktivne, a na njima su se obrađivale teme vršnjačkog nasilja, ovisnosti o raznim opojnim sredstvima, društvenim mrežama i igrama na sreću, a radilo se i na poticanju reagiranja učenika kako bi se spriječila neprimjerena ponašanja.
U sklopu projekta učenici su izradili i vlastite preventivne materijale kako bi djelovali na svoje vršnjake i prenijeli im važne poruke budući da je utjecaj vršnjaka u toj dobi najizraženiji.
Majda Joha, psihologinja