preskoči na sadržaj
Vijesti

Gimnazijalci iz Bjelovara posjetili našu školu!

Naši gimnazijalci etičari, sada već maturanti, sudjelovali su u dvogodišnjem Međužupanijskom projektu (Bjelovarsko-bilogorska  i Zagrebačka županija) „Raznolikost kultura”


Kako je projekt započeo nešto prije pandemije i Covid mjera, uspjeli smo ga završiti i obilježiti na način da smo pozvali gimnazijalce maturante iz Bjelovara da dođu k nama na završni susret.Tijekom dvije godine pod vodstvom mentorica projekta Dubravke Horvatić, prof. mentor i Željke Holjević, prof. savjetnik  radilo se na senzibiliziranju uvažavanja različitosti u kulturama koje nas obogaćuju, a najviše naglasaka  je bilo na migrantima koje su učenici iz Ivanić-Grada detaljno istraživali i Romima koje su  istraživali Bjelovarčani. U mjesecu studenom obilježava se Međunarodni dan tolerancije (16.11.), u prosincu Međunarodni dan ljudskih prava (10.12.) i Međunarodni dan migranata (18.12.), zato se i naš završni susret održao 16. prosinca 2022. U knjižnici naše škole učenici su prikazali ostvarene ishode kroz prezentacije, plakate i ponavljanje uz digitalne alate Mentimetar i Kahoot. Bilo je tu i nagrada za najbolja osvojena mjesta. Na kraju smo imali ugodan razgovor s našom učenicom 1.a razreda, mladom ukrajinkom Annom Leka, koja je s nama otvoreno podijelila svoje osjećaje i iskustva u novoj sredini. Pokazala nam je i svoj instrument BANDURU te nam i odsvirala nekoliko melodija. Uz vodstvo učenica Mie Ciganović,Anastazije Vojković i Nele Vulinec gimnazijalci iz Bjelovara prošetali su gradom i  upoznati se sa znamenitostima Ivanić-Grada. Ovakav oblik suradnje promiče međusobno uvažavanje, proširuje poznanstva i obogaćuje same učesnike te otvara još jednu dimenziju učenja na pomalo drugačiji način.

Bilo je to lijepo  i ugodno predblagdansko druženje sa učenicima i profesoricom Holjević iz Gimnazije  Bjelovar.

Galerija slika...


Izvor: Dubravka Horvatić, prof. mentor

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Ipšin   datum: 22. 12. 2022.




preskoči na navigaciju