
Mjesec borbe protiv ovisnosti
Mjesec borbe protiv ovisnosti u Republici Hrvatskoj obilježava se u razdoblju od 15. studenog do 15. prosinca. Svake godine u navedenom razdoblju obilježavanje se provodi s ciljem upozoravanja cjelokupne javnosti na problem zlouporabe svih oblika sredstava ovisnosti a osobito droga, te se time nastoji potaknuti sve subjekte u društvu na aktivnu borbu protiv ovisnosti i zlouporabe droga poduzimanjem zajedničkih aktivnosti za uspješno suprotstavljanje ovom ozbiljnom problemu današnjice.
Aktivnosti vezane za prevenciju ovisnosti realizirane su na satovima razrednog odjela s ciljem da se učenici potaknu na kritičko promišljanje o rizičnim oblicima ponašanja u domeni ovisnosti, da unaprijede svoje socijalno-emocionalne kompetencije te tako doprinesu lakšem savladavanju izazova adolescencije kao i razvoju zdravog i odgovornog ponašanja.
U svim prvim razredima, učenici su imali priliku naučiti o ovisnostima kroz prezentaciju o štetnosti alkohola, promotivni letak vezan za štetnost pušenja, te kroz kviz znanja o štetnom utjecaju alkohola i droga.
U nastavku donosimo materijale za roditelje ("Kako je biti roditelj adolescenta?", "Kako razgovarati s djecom o sredstvima ovisnosti?", "Možemo li biti ovisni o ponašanju?", "Kockanje_Za početak, dobro je znati...", "Prekomjerno korištenje interneta - Kada puno postaje previše?"), koje su izradile i Školi dostavile članice Stručnog tima Odgojnog savjetovališta Nastavno-kliničkog centra ERF-a.
Bihevioralne_ovisnosti_Mozemo_li_biti_ovisni_o_ponasanju.pdf
(3.72 MB)
Kako_je_biti_roditelj_adolescenta.pdf
(774.99 KB)
Kockanje_Za_pocetak,_dobro_je_znati.pdf
(1.27 MB)
Prekomjerno_koristenje_Interneta_Kada_puno_postaje_previse.pdf
(158.22 KB)
Roditelji_Kako_razgovarati_s_djecom_o_sredstvima_ovisnosti.pdf
(102.23 KB) Za učenike i profesore | ![]() |
| • www.studij.hr |
| • CARNet |
| • Skole.hr |
| • MZOS |
| • FOI (Fakultet organi... |
| • Postani student |
| • Državna matura |
| • Postani brucoš |
| • Srednja.hr |
| • Upisi u srednju |
| • Zaštita djece na int... |