Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U okviru provedbe građanskog odgoja i obrazovanja u 2.A razredu provedeno je simulirano suđenje. Učenike je za simulaciju suđenja pripremala profesorica sociologije Nataša Perković.
Sudjelovanjem u simuliranim suđenjima učenici imaju priliku neposredno doživjeti proceduru u sudnici. Služi i pomaže shvatiti osnove pravnog mehanizma za rješavanje sporova među pojedincima.
Ciljevi:
- identificirati vrstu slučaja, stranke u postupku, objasniti ulogu odvjetnika, stranaka, sudaca
- nabrojati korake i objasniti tijek suđenja
- analizirati jake i slabe strane stranaka u postupku
Učenici razvijaju vještine:
- kritička analiza problema
- strategijsko razmišljanje
- vještina ispitivanja
- vještina aktivnog slušanja
- vještina usmenog izlaganja i javnog nastupa
- vještina pripremanja i organiziranja materijala
U okviru provedbe građanskog odgoja i obrazovanja u 2.A razredu provedeno je simulirano suđenje. Učenike je za simulaciju suđenja pripremala profesorica sociologije Nataša Perković.
Sudjelovanjem u simuliranim suđenjima učenici imaju priliku neposredno doživjeti proceduru u sudnici. Služi i pomaže shvatiti osnove pravnog mehanizma za rješavanje sporova među pojedincima.
Ciljevi:
- identificirati vrstu slučaja, stranke u postupku, objasniti ulogu odvjetnika, stranaka, sudaca
- nabrojati korake i objasniti tijek suđenja
- analizirati jake i slabe strane stranaka u postupku
Učenici razvijaju vještine:
- kritička analiza problema
- strategijsko razmišljanje
- vještina ispitivanja
- vještina aktivnog slušanja
- vještina usmenog izlaganja i javnog nastupa
- vještina pripremanja i organiziranja materijala