Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U petak, 10. prosinca 2021. online predavanje putem aplikacije Zoom za učenike 2a razreda održale su doc. dr. sc. Marija Bartulović i doc. dr. sc. Barbara Kušević s Odsjeka za pedagogiju...
FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU i ove godine nastavlja s
nizom aktivnosti u školama kroz provedbu programa 365 ZAŠTO, 365
ZATO – DRUŠTVENE I HUMANISTIČKE ZNANOSTI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU
CILJ programa je približiti učenicima istraživačku komponentu društvenih i humanističkih znanosti koje poznaju (hrvatski i strani jezici, povijest, filozofija) i predstaviti one koje nisu prisutne u školskom kurikulumu (arheologija, fonetika, lingvistika, etnologija i kulturna antropologija). Krajnji cilj je potaknuti učenike na
unapređenje potencijala za cjeloživotni razvoj karijere i u područjima društvenih i humanističkih znanosti te osvijestiti prisutnost spomenutih disciplina u svakodnevnom životu u kojem si često postavljamo pitanja na koja upravo istraživanja iz područja društvenih i humanističkih znanosti nude odgovor.
Profesorice su učenicima, kombinacijom izlaganja i dijaloga, nastojale približiti pedagogiju kao znanost i profesiju, fokusirajući se na ulogu pedagoga kao akcijskoga istraživača vlastite pedagoške svakodnevice.
Osvrt učenika:
"U petak, 10.12.2021. slušali smo predavanje na temu zanimanja pedagog i stručnog usavršavanja. Predavanje su održale doc. dr. sc. Marija Bartulović i doc. dr. sc. Barbara Kušević s Odsjeka za pedagogiju. Upoznale su nas s važnosti pedagoga u odgojno - obrazovnom procesu i s akcijskim istraživanjem u svakodnevnoj praksi rada pedagoga na primjeru koji smo sami odabrali. Nakon predavanja stekli smo opširnije znanje o onome što jedan pedagog ili pedagoginja trebaju raditi u školi. " Vedrana Samardžija, 2a
U petak, 10. prosinca 2021. online predavanje putem aplikacije Zoom za učenike 2a razreda održale su doc. dr. sc. Marija Bartulović i doc. dr. sc. Barbara Kušević s Odsjeka za pedagogiju...
FILOZOFSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU i ove godine nastavlja s
nizom aktivnosti u školama kroz provedbu programa 365 ZAŠTO, 365
ZATO – DRUŠTVENE I HUMANISTIČKE ZNANOSTI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU
CILJ programa je približiti učenicima istraživačku komponentu društvenih i humanističkih znanosti koje poznaju (hrvatski i strani jezici, povijest, filozofija) i predstaviti one koje nisu prisutne u školskom kurikulumu (arheologija, fonetika, lingvistika, etnologija i kulturna antropologija). Krajnji cilj je potaknuti učenike na
unapređenje potencijala za cjeloživotni razvoj karijere i u područjima društvenih i humanističkih znanosti te osvijestiti prisutnost spomenutih disciplina u svakodnevnom životu u kojem si često postavljamo pitanja na koja upravo istraživanja iz područja društvenih i humanističkih znanosti nude odgovor.
Profesorice su učenicima, kombinacijom izlaganja i dijaloga, nastojale približiti pedagogiju kao znanost i profesiju, fokusirajući se na ulogu pedagoga kao akcijskoga istraživača vlastite pedagoške svakodnevice.
Osvrt učenika:
"U petak, 10.12.2021. slušali smo predavanje na temu zanimanja pedagog i stručnog usavršavanja. Predavanje su održale doc. dr. sc. Marija Bartulović i doc. dr. sc. Barbara Kušević s Odsjeka za pedagogiju. Upoznale su nas s važnosti pedagoga u odgojno - obrazovnom procesu i s akcijskim istraživanjem u svakodnevnoj praksi rada pedagoga na primjeru koji smo sami odabrali. Nakon predavanja stekli smo opširnije znanje o onome što jedan pedagog ili pedagoginja trebaju raditi u školi. " Vedrana Samardžija, 2a