Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Predstavnici udruge "Dobre priče" iz Siska proveli su u partnerstvu s Crvenim križom Hrvatska Kostajnica radionicu medijske pismenosti u 3a razredu. Cilj projekta "Medijska pismenost za mlade" je ukazati na važnost medijske pismenosti kao značajne kompetencije u 21. stoljeću, uputiti mlade na važnost kritičkog promišljanja u današnjem svijetu interneta kada primamo stotine informacija i moramo razlučiti koja od njih je relevantna. Ova znanja i vještine nužne su u svijetu u kojemu, prema istraživanjima, čak 70% informacija doznajemo putem internet ili društvenih mreža, zbog čega je važno osvijestiti sve moguće opasnosti kojima smo izloženi kao njihovi korisnici...
Kroz ove radionice učenici su imali priliku praktično vidjeti kako nastaju vijesti, kako izgleda sam tehnološki proces izrade web, radijske ili televizijske vijesti. Na sat vremena postali su novinari, postavljali pitanja, radili tekstove i fotografirali.
Predstavnici udruge "Dobre priče" iz Siska proveli su u partnerstvu s Crvenim križom Hrvatska Kostajnica radionicu medijske pismenosti u 3a razredu. Cilj projekta "Medijska pismenost za mlade" je ukazati na važnost medijske pismenosti kao značajne kompetencije u 21. stoljeću, uputiti mlade na važnost kritičkog promišljanja u današnjem svijetu interneta kada primamo stotine informacija i moramo razlučiti koja od njih je relevantna. Ova znanja i vještine nužne su u svijetu u kojemu, prema istraživanjima, čak 70% informacija doznajemo putem internet ili društvenih mreža, zbog čega je važno osvijestiti sve moguće opasnosti kojima smo izloženi kao njihovi korisnici...
Kroz ove radionice učenici su imali priliku praktično vidjeti kako nastaju vijesti, kako izgleda sam tehnološki proces izrade web, radijske ili televizijske vijesti. Na sat vremena postali su novinari, postavljali pitanja, radili tekstove i fotografirali.