Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U četvrtak, 23.3.2023. godine u okviru nastave informatike održana je radionica Kritička medijska pismenost u okviru projekta Digiceda. Radionicu je za učenike 1a, 1d, 2a i 4b razreda putem digitalne platforme Zoom održala Ana Dokler, dipl. novinarka i glavna urednica portala medijskapismenost.hr.
Učenici su na radionici kroz izlaganje i raspravu imali priliku naučiti što je medijska pismenost, kojim se temama bavi i koje vještine uključuje te kako im te vještine mogu pomoći u boljem snalaženju u suvremenom medijskom okruženju.
Također, vidjeli su što nam pokazuju rezultati istraživanja o medijima i medijskom obrazovanju provedenih među mladima u Hrvatskoj te razgovarali o tome kako i koje medije oni koriste, s naglaskom na digitalne medije. Ujedno su prokomentirali s kojim se izazovima suočavaju i kako to na njih utječe.
Posebna pažnja posvećena je pitanju gdje se informiraju te osvještavanju važnosti kritičkog promišljanja o informacijama koje dobivaju putem medija i društvenih mreža. Uz primjere koje su mogli pogledati i analizirati i zadatke koje su izvodili samostalno ili u parovima, učenici su imali priliku naučiti provjeravati vjerodostojnost izvora informacija i fotografija te prepoznati manipulaciju, dezinformacije i prikriveno i lažno oglašavanje.
U četvrtak, 23.3.2023. godine u okviru nastave informatike održana je radionica Kritička medijska pismenost u okviru projekta Digiceda. Radionicu je za učenike 1a, 1d, 2a i 4b razreda putem digitalne platforme Zoom održala Ana Dokler, dipl. novinarka i glavna urednica portala medijskapismenost.hr.
Učenici su na radionici kroz izlaganje i raspravu imali priliku naučiti što je medijska pismenost, kojim se temama bavi i koje vještine uključuje te kako im te vještine mogu pomoći u boljem snalaženju u suvremenom medijskom okruženju.
Također, vidjeli su što nam pokazuju rezultati istraživanja o medijima i medijskom obrazovanju provedenih među mladima u Hrvatskoj te razgovarali o tome kako i koje medije oni koriste, s naglaskom na digitalne medije. Ujedno su prokomentirali s kojim se izazovima suočavaju i kako to na njih utječe.
Posebna pažnja posvećena je pitanju gdje se informiraju te osvještavanju važnosti kritičkog promišljanja o informacijama koje dobivaju putem medija i društvenih mreža. Uz primjere koje su mogli pogledati i analizirati i zadatke koje su izvodili samostalno ili u parovima, učenici su imali priliku naučiti provjeravati vjerodostojnost izvora informacija i fotografija te prepoznati manipulaciju, dezinformacije i prikriveno i lažno oglašavanje.