Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Unatoč promjenjivom vremenu, učenici naše škole aktivno su proveli vikend razgledajući neke od brojnih zanimljivosti Frankfurta na Majni...
SUBOTA
Subota je započela obilaskom uvijek zanimljivog Muzeja njemačkog filma (Deutsches Filminstitut & Filmmuseum) gdje su učenici mogli vidjeti povijesni razvoj kinematografije, od pokretnih sličica do modernih klasika koje i danas gledamo na televizorskim ekranima.
Obilazak samoga grada započeo je prelaskom preko predivnog Eisener Stega koji je prekriven ljubavnim lokotima.
Na putu prema najvišoj točki Frankfurta na Majni, sa koje se može vidjeti panorama cijeloga grada, posjetili smo mjesta koja uistinu dokazuju da je Frankfurt središte europske monetarne politike.
Unatoč vjetru i visinu, naši učenici su bili odvažni uhvatiti nekoliko zanimljivih fotografija.
NEDJELJA
Nedjelja je bila predviđena za posjet predivnom i unikatnom Frankfurter Goethe-Haus u kojemu su učenici mogli čuti i vidjeti gdje i kako je živio jedan od najznačajnijih njemačkih, ali i svjetskih pisaca – Johann Wolfgang Goethe.
Naravno, u posjetu muzeju društvo su nam pravili učenici i pratitelji iz Industrijsko-obrtničke škole Virovitica, koji su također na dvotjednoj praksi sa svojim smjerovima cvjećar i frizer.
Nakon aktivnog vikenda, učenici su zaslužili slobodno vrijeme. Dok su neki obilazili trgovine i restorane, neki učenici su odlučili svoje slobodno vrijeme provesti opuštajući se u igraonici uz biljar i stolni nogomet.
Ova vijest izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Unatoč promjenjivom vremenu, učenici naše škole aktivno su proveli vikend razgledajući neke od brojnih zanimljivosti Frankfurta na Majni...
SUBOTA
Subota je započela obilaskom uvijek zanimljivog Muzeja njemačkog filma (Deutsches Filminstitut & Filmmuseum) gdje su učenici mogli vidjeti povijesni razvoj kinematografije, od pokretnih sličica do modernih klasika koje i danas gledamo na televizorskim ekranima.
Obilazak samoga grada započeo je prelaskom preko predivnog Eisener Stega koji je prekriven ljubavnim lokotima.
Na putu prema najvišoj točki Frankfurta na Majni, sa koje se može vidjeti panorama cijeloga grada, posjetili smo mjesta koja uistinu dokazuju da je Frankfurt središte europske monetarne politike.
Unatoč vjetru i visinu, naši učenici su bili odvažni uhvatiti nekoliko zanimljivih fotografija.
NEDJELJA
Nedjelja je bila predviđena za posjet predivnom i unikatnom Frankfurter Goethe-Haus u kojemu su učenici mogli čuti i vidjeti gdje i kako je živio jedan od najznačajnijih njemačkih, ali i svjetskih pisaca – Johann Wolfgang Goethe.
Naravno, u posjetu muzeju društvo su nam pravili učenici i pratitelji iz Industrijsko-obrtničke škole Virovitica, koji su također na dvotjednoj praksi sa svojim smjerovima cvjećar i frizer.
Nakon aktivnog vikenda, učenici su zaslužili slobodno vrijeme. Dok su neki obilazili trgovine i restorane, neki učenici su odlučili svoje slobodno vrijeme provesti opuštajući se u igraonici uz biljar i stolni nogomet.
Ova vijest izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.