Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Svoje dojmove sa stručne prakse u Frankfurtu, u ponedjeljak 12. veljače 2024. godine, podijelili su i učenici zanimanja stolar koji su ove godine sudjelovali u Erasmus + projektu....
Obveza svakog učenika bila je provesti dva radna tjedna u pravom radnom okružju, obavljajući poslove usko vezane za zanimanje za koje se učenik obrazuje. Pritom, sam projekt je koncipiran na način da učenika indirektno ili direktno uči samostalnosti, snalaženju u novom i nepoznatom okružju, upoznavanju i radu u višekulturnom okružju te otpornosti na stresne situacije. Također, nakon povratka kući trebali su prirediti i prezentirati svoja iskustva ostalim učenicima.
Ova vijest izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Svoje dojmove sa stručne prakse u Frankfurtu, u ponedjeljak 12. veljače 2024. godine, podijelili su i učenici zanimanja stolar koji su ove godine sudjelovali u Erasmus + projektu....
Obveza svakog učenika bila je provesti dva radna tjedna u pravom radnom okružju, obavljajući poslove usko vezane za zanimanje za koje se učenik obrazuje. Pritom, sam projekt je koncipiran na način da učenika indirektno ili direktno uči samostalnosti, snalaženju u novom i nepoznatom okružju, upoznavanju i radu u višekulturnom okružju te otpornosti na stresne situacije. Također, nakon povratka kući trebali su prirediti i prezentirati svoja iskustva ostalim učenicima.
Ova vijest izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.