Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dana 31. ožujka 2011. godine socijalne radnice Mihaela Petrović, Ljubica Radovac i Svjetlana Marković, djelatnice Centra za socijalnu skrb Hrvatska Kostajnica, održale su radionicu na temu "Socijalna osjetljivost - mladi i socijalna pitanja". Radionica je organizirana za učenike 2A razreda, a to je jedna od aktivnosti u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana socijalnog rada (15. ožujka 2011.) .....
Sadržaj radionice bilo je uvodno razmišljanje o socijalnim potrebama, socijalnoj osjetljivosti te kako prepoznajemo socijalne potrebe u svojoj lokalnoj zajednici. Predstavljena je "aukcija vrijednosti" te su učenici, podijeljeni u dvije grupe vrednovali vrijednosti poput humanosti, poštenja, ljubavi, mira i moći. Jedna grupa izražavala je osobno mišljenje i stavove, dok je druga grupa predstavljala mišljenje i stavove šire društvene zajednice. U diskusiji nakon aukcije vrijednosti analizirali su:
- koje su vrijednosti najviše cijenjene u razredu
- koje su vrijednosti najviše cijenjene u društvu
- koja je vrijednost najvažnija
- da li su neku vrijednost procijenili manje važnom a nisu imali takvu namjeru
- kako je ocijenjena humanost
- što je potrebno čovjeku da bi bio human
- imaju li danas ljudi smisla za socijalnu osjetljivost, kakvi su nam modeli nametnuti
- tko utječe na našu socijalnu osjetljivost
- jesmo li osjetljivi kad je riječ o nekoj socijalnoj nepravdi
- jesmo li kritični prema svojoj socijalnoj neosjetljivosti
- jesmo li spremni više aktivno sudjelovati u svojoj zajednici i raditi na malim promjenama.
Učenici su potaknuti da i sami osmisle određenu socijalnu akciju i na taj način doprinesu boljitku društva, osobito svoje lokalne zajednice.
Dana 31. ožujka 2011. godine socijalne radnice Mihaela Petrović, Ljubica Radovac i Svjetlana Marković, djelatnice Centra za socijalnu skrb Hrvatska Kostajnica, održale su radionicu na temu "Socijalna osjetljivost - mladi i socijalna pitanja". Radionica je organizirana za učenike 2A razreda, a to je jedna od aktivnosti u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana socijalnog rada (15. ožujka 2011.) .....
Sadržaj radionice bilo je uvodno razmišljanje o socijalnim potrebama, socijalnoj osjetljivosti te kako prepoznajemo socijalne potrebe u svojoj lokalnoj zajednici. Predstavljena je "aukcija vrijednosti" te su učenici, podijeljeni u dvije grupe vrednovali vrijednosti poput humanosti, poštenja, ljubavi, mira i moći. Jedna grupa izražavala je osobno mišljenje i stavove, dok je druga grupa predstavljala mišljenje i stavove šire društvene zajednice. U diskusiji nakon aukcije vrijednosti analizirali su:
- koje su vrijednosti najviše cijenjene u razredu
- koje su vrijednosti najviše cijenjene u društvu
- koja je vrijednost najvažnija
- da li su neku vrijednost procijenili manje važnom a nisu imali takvu namjeru
- kako je ocijenjena humanost
- što je potrebno čovjeku da bi bio human
- imaju li danas ljudi smisla za socijalnu osjetljivost, kakvi su nam modeli nametnuti
- tko utječe na našu socijalnu osjetljivost
- jesmo li osjetljivi kad je riječ o nekoj socijalnoj nepravdi
- jesmo li kritični prema svojoj socijalnoj neosjetljivosti
- jesmo li spremni više aktivno sudjelovati u svojoj zajednici i raditi na malim promjenama.
Učenici su potaknuti da i sami osmisle određenu socijalnu akciju i na taj način doprinesu boljitku društva, osobito svoje lokalne zajednice.