Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
18.studenoga 2013. učenici 2.d, 4.a i 4.e razreda posjetili su Hrvatski sabor i Nacionalnu i sveučilišnu knjižnicu u Zagrebu. Učenike su vodile školska knjižničarka Branka Ljepoja, prof. i profesorica politike i gospodarstva Nataša Perković.......
Na Markovom je trgu profesorica politike i gospodarstva Nataša Perković upoznala učenike sa zgradom i ulogom Ustavnog suda i Vlade Republike Hrvatske. Učenici su se kratko zadržali ispred Crkve Sv. Marka. U Hrvatski sabor ušli smo u 12.00 sati. Tamo nas je dočekala gđa. Sanja Šurina koja je učenike tijekom jednosatnog boravka provela po zgradi parlamenta i upoznala ih sa poviješću nastanka parlamentarizma u neovisnoj hrvatskoj državi. Oko 13.15 sati uputili smo se u šetnju prema Trgu bana Jelačića. Na putu smo razgledavali kulturne i povijesne znamenitosti grada Zagreba. Nakon polusatnog boravka na Trgu, pješice smo krenuli prema Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici. U NSK smo stigli u 15.00 sati. Tamo nas je dočekala stručna voditeljica obilaska. Tijekom boravka i obilaska Nacionalne i sveučilišne knjižnice učenici su saznali važne činjenice o njezinu nastanku i ulozi. Voditeljica ih je provela kroz nekoliko čitaonica na 3. i 4. katu zgrade, te ih upoznala sa načinom dostave knjiga u čitaonice, obzirom da su sve smještene u zatvorenom spremištu koje se nalazi ispod razine zemlje. Šetnja čitaonicama odvijala se u dvije grupe, kako ne bismo ometali rad studenata i osoblja. Na kraju obilaska učenici su imali priliku pogledati panoramu Zagreba, sa zadnjeg kata zgrade.
Slobodno vrijeme učenici su iskoristili u Arena centru Zagreb.
18.studenoga 2013. učenici 2.d, 4.a i 4.e razreda posjetili su Hrvatski sabor i Nacionalnu i sveučilišnu knjižnicu u Zagrebu. Učenike su vodile školska knjižničarka Branka Ljepoja, prof. i profesorica politike i gospodarstva Nataša Perković.......
Na Markovom je trgu profesorica politike i gospodarstva Nataša Perković upoznala učenike sa zgradom i ulogom Ustavnog suda i Vlade Republike Hrvatske. Učenici su se kratko zadržali ispred Crkve Sv. Marka. U Hrvatski sabor ušli smo u 12.00 sati. Tamo nas je dočekala gđa. Sanja Šurina koja je učenike tijekom jednosatnog boravka provela po zgradi parlamenta i upoznala ih sa poviješću nastanka parlamentarizma u neovisnoj hrvatskoj državi. Oko 13.15 sati uputili smo se u šetnju prema Trgu bana Jelačića. Na putu smo razgledavali kulturne i povijesne znamenitosti grada Zagreba. Nakon polusatnog boravka na Trgu, pješice smo krenuli prema Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici. U NSK smo stigli u 15.00 sati. Tamo nas je dočekala stručna voditeljica obilaska. Tijekom boravka i obilaska Nacionalne i sveučilišne knjižnice učenici su saznali važne činjenice o njezinu nastanku i ulozi. Voditeljica ih je provela kroz nekoliko čitaonica na 3. i 4. katu zgrade, te ih upoznala sa načinom dostave knjiga u čitaonice, obzirom da su sve smještene u zatvorenom spremištu koje se nalazi ispod razine zemlje. Šetnja čitaonicama odvijala se u dvije grupe, kako ne bismo ometali rad studenata i osoblja. Na kraju obilaska učenici su imali priliku pogledati panoramu Zagreba, sa zadnjeg kata zgrade.
Slobodno vrijeme učenici su iskoristili u Arena centru Zagreb.