Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
28.2. i 01.3. 2015. u X gimnaziji u Zagrebu održano je međužupanijsko natjecanje u debati za učenike srednjih škola Središnje Hrvatske. Tim naše škole nastupao je pod imenom TRIEM 1, koji su činile učenice 4.a razreda Martina Mikić, Matea Mijočević i Marina Barišić. Tim je ostvario 4 pobjede u ukupno 6 kola debatiranja....
Natjecanje se provodi u ukupno 6 kola tijekom 2 dana. Četiri kola debatiralo se na zadanu tezu: Ovaj dom smatra da se nejednakost muškaraca i žena može riješiti pozitivnom diskriminacijom žena, dok su se dva kola održavala na ad hoc teze: Ovaj dom smatra da bi se trebao povećati utjecaj konzervativnih institucija u društvu i Ovaj dom smatra da bi učenici koje odlaze raditi u inozemstvo trebali vratiti novac državi.
28.2. i 01.3. 2015. u X gimnaziji u Zagrebu održano je međužupanijsko natjecanje u debati za učenike srednjih škola Središnje Hrvatske. Tim naše škole nastupao je pod imenom TRIEM 1, koji su činile učenice 4.a razreda Martina Mikić, Matea Mijočević i Marina Barišić. Tim je ostvario 4 pobjede u ukupno 6 kola debatiranja....
Natjecanje se provodi u ukupno 6 kola tijekom 2 dana. Četiri kola debatiralo se na zadanu tezu: Ovaj dom smatra da se nejednakost muškaraca i žena može riješiti pozitivnom diskriminacijom žena, dok su se dva kola održavala na ad hoc teze: Ovaj dom smatra da bi se trebao povećati utjecaj konzervativnih institucija u društvu i Ovaj dom smatra da bi učenici koje odlaze raditi u inozemstvo trebali vratiti novac državi.