Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu projekta „Drama u učionici – dramska pedagogija i igra u prevenciji vršnjačkoga nasilja“ koji je provodio Rehabilitacijski centar za stres i traumu Zagreb, podružnica Hrvatska Kostajnica, zajedno s partnerskim organizacijama Teatar Barakuda 2012, Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica i Osnovna škola Dvor, u Srednjoj školi Ivana Trnskoga u Hrvatskoj Kostajnici u petak 24. travnja 2015. godine u 11.30 održana je prezentacija projekta...
U projektu su sudjelovali učenici 1. i 4. razreda srednje škole Josip Čubaković, Stanislava Ćurić i Marta Vuković, 1.a, Karla Žličarić i Ivona Vaselek, 4.a i Filip Bižić i Marin Mikulić, 4.e razred. Oni su nam izveli predstavu „I ljubav boli, zar ne?“ u formi forum teatra, s temom međuvršnjačkoga nasilja, odnosno psihičkoga nasilja i verbalnoga zlostavljanja u ljubavnim vezama, koju su pripremali zajedno s profesoricom Ines Konjevod i glumicom Sanjom Sumrak Radoš (Teatar Barakuda 2012.), koja je kasnije i vodila razgovor u kojem je sudjelovala i publika, učenici gimnazijskih razreda 1.a, 3.a i 4.a.
Učenici su doista izvrsno prihvatili i predstavu i razgovor o njoj, što je dokaz više da su ovakvi projekti doista potrebni, da djeca kroz dramske igre i kazališni medij, odnosno formu forum teatra lakše govore o problemima koji ih muče, iznose svoje stavove i pokazuju emocije, iz čega proizlazi da su ciljevi projekta doista ispunjeni i da učenici na ovaj način doista mogu usvojiti vještine nenasilnog rješavanja i transformacije sukoba te razvijati i unaprijediti socijalne vještine putem kreativnog dramskog izražavanja i stvaralaštva, izgraditi pozitivne vrijednosti i konstruktivne stavove.
Naravno, zajednički zaključak nakon predstave i razgovora o njoj je bio: Ljubav ne mora boljeti, zar ne?!
autorica teksta: Ines Konjevod, prof.
fotografije: Marina Pavlić
U sklopu projekta „Drama u učionici – dramska pedagogija i igra u prevenciji vršnjačkoga nasilja“ koji je provodio Rehabilitacijski centar za stres i traumu Zagreb, podružnica Hrvatska Kostajnica, zajedno s partnerskim organizacijama Teatar Barakuda 2012, Srednja škola Ivana Trnskoga Hrvatska Kostajnica i Osnovna škola Dvor, u Srednjoj školi Ivana Trnskoga u Hrvatskoj Kostajnici u petak 24. travnja 2015. godine u 11.30 održana je prezentacija projekta...
U projektu su sudjelovali učenici 1. i 4. razreda srednje škole Josip Čubaković, Stanislava Ćurić i Marta Vuković, 1.a, Karla Žličarić i Ivona Vaselek, 4.a i Filip Bižić i Marin Mikulić, 4.e razred. Oni su nam izveli predstavu „I ljubav boli, zar ne?“ u formi forum teatra, s temom međuvršnjačkoga nasilja, odnosno psihičkoga nasilja i verbalnoga zlostavljanja u ljubavnim vezama, koju su pripremali zajedno s profesoricom Ines Konjevod i glumicom Sanjom Sumrak Radoš (Teatar Barakuda 2012.), koja je kasnije i vodila razgovor u kojem je sudjelovala i publika, učenici gimnazijskih razreda 1.a, 3.a i 4.a.
Učenici su doista izvrsno prihvatili i predstavu i razgovor o njoj, što je dokaz više da su ovakvi projekti doista potrebni, da djeca kroz dramske igre i kazališni medij, odnosno formu forum teatra lakše govore o problemima koji ih muče, iznose svoje stavove i pokazuju emocije, iz čega proizlazi da su ciljevi projekta doista ispunjeni i da učenici na ovaj način doista mogu usvojiti vještine nenasilnog rješavanja i transformacije sukoba te razvijati i unaprijediti socijalne vještine putem kreativnog dramskog izražavanja i stvaralaštva, izgraditi pozitivne vrijednosti i konstruktivne stavove.
Naravno, zajednički zaključak nakon predstave i razgovora o njoj je bio: Ljubav ne mora boljeti, zar ne?!
autorica teksta: Ines Konjevod, prof.
fotografije: Marina Pavlić