Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici ekonomskog smjera (Elizabeta, Anđelina, Zorana, Sandro, Hana i Kristijan) također marljivo izvršavaju svoje zadatke u tvrtkama. No, za razliku od stolara i šumara, naši ekonomisti su podijeljeni u parove te svaki par radi u zasebnoj tvrtki...
Pa tako Sandro i Elizabeta rade brojne projekte za tvrtku koja se bavi pronalaskom partnera, koordinacijom i upoznavanjem srodnih tvrtki, tzv. First industry speed dating. Pritom naši učenici samostalno istražuju i prikupljaju informacije o određenim tvrtkama kako bi se kasnije mogle kontaktirati u svrhu organizacije seminara i konferencija.
Učenice Hana i Anđelina stručnu praksu odrađuju u tvrtki S.M.M. GmbH gdje odrađuju brojne administrativne poslove od unošenja raznih podataka o zaposlenicima u excel, ažuriranja podataka o zaposlenicima na internetskim stranicama i slaganja dokumenata u registratore pa sve do pakiranja božićnih čestitki.
S obzirom da je sudjelovala i na prošloj stručnoj praksi, naša učenica Zorana je za zadatak dobila izrađivanje prezentacije koja bi poslužila budućim generacijama koje će doći na stručnu praksu u Frankfurt. U istoj tvrtki KWVD stažirao je i naš učenik Kristijan koji je za zadatak dobio dopuniti sve podatke o učenicima koji sudjeluju u projektima.
Slobodno vrijeme nakon posla, učenici su odlučili iskoristiti na produktivan način, tako da smo u ponedjeljak posjetili Frankfurtsku burzu vrijednosnih papira. U Frankfurter Wertpapierbӧrse učenici su na interaktivan način mogli naučiti o povijesti i razvoju burze u Frankfurtu.
Ova vijest izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.