Maturanti posjetili Centar za informiranje i razvoj karijere
Učenici 4.g1 i 4.g2 razreda ovaj su tjedan posjetili Centar za informiranje i razvoj karijere u Zagrebu, a na grupno informiranje u drugom će polugodištu ići i učenici 4.e razreda.
Učenici su saznali brojne korisne informacije o daljnjem obrazovanju i tržištu rada, a svima kojima treba dodatna pomoć i podrška mogu dogovoriti i besplatno individualno savjetovanje.
Popis korisnih internetskih stranica:
www.trinom.hr (pregled fakulteta i uvjeti upisa)
www.postani-student.hr
www.e-usmjeravanje.hr (upitnici samoprocjene „Moj izbor“)
www.iro.hr
www.unizg.hr
www.cisok.hr (vodiči i brošure – „Vodič za studente“)
Volontiranje
www.volontiram.info
www.vcz.hr
Studiranje u inozemstvu (Erasmus+):
www.mobilnost.hr
www.europa.eu
Portali:
trzisterada.hzz.hr (kretanje tržišta, zaposlenost, nezaposlenost, visina plaće)
statistika.hzz.hr
www.moja plaća.hr
Prilikom odabira studija/posla važno je razmisliti o vrijednostima, interesima, sposobnostima, osobinama ličnosti. Svoj tip ličnosti možete provjeriti rješavajući Holland test.
Praznici u CISOK-u
Tijekom zimskih praznika u CISOK-u možete unaprijediti svoje vještine učenja i učiti na zabavan način izrađujući mentalne mape. U Centru možete i istražiti svijet zanimanja. Pregledajte fotografije, info materijale i e-alate, upoznajte se s opisima zanimanja, uvjetima rada, mogućnostima zapošljavanja, plaćama u pojedinim zanimanjima.
Detalje o aktivnostima potražite na www.cisok.hr ili se javite na 6115-439, 4622-253, cisok-zagreb1@hzz.hr ili cisok-zagreb2@hzz.hr!
Sve aktivnosti su besplatne !
Poziv ravnateljice za upis u našu školu
Tehničar za logistiku i špediciju
Strojarsko-obrtnička zanimanja: automehaničar, instalater grijanja i klimatizacije
Pomoć za vrijeme onl... | ![]() |
![]() |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |