klikni na vijesti o uključenju SŠ JELKOVEC u projekt e-Twinning:
u srpnju 2021. - Objavom e-knjige izrađene u Canvi završen je eTwinning projekt Online&Safe
eTwinning projekt EveryDay Math
Naš mukotrpan rad tijekom 2022. se isplatio! Stigla nam je Europska oznaka kvalitete za eTwinning projekt EveryDay Math .
Više o samom projektu možete pročitati u nastavku.
Cilj eTwinning projekta Everyday Math bio je zainteresirati učenike za matematiku kroz zanimljive primjere iz svakodnevnog života te rad u nacionalnim i internacionalnim timovima. Sudjelovali su nastavnici matematike i učenici srednjoškolskog uzrasta iz Turske, Slovačke, Češke, Francuske Gvajane, Portugala i Hrvatske. U realizaciji projekta u našoj su školi sudjelovali voditeljica projekta prof. Maja Carević, ravnatelj Marko Kovačević te prof. engleskog jezika Anita Dičak Majić.
Projekt je započeo sa proučavanjem teselacija kao motivacijom za izradu loga projekta. Nastavio se kroz proučavanje funkcija, izradu e-knjige „Igrajte se s nama – matematika je zabavna!“, provedbu ankete o utjecaju pandemije na učenje i statističku obradu podataka ankete te na kraju, izradu jednostavnih matematičkih materijala.
Obradi funkcija možemo pristupiti kroz mini projekte koristeći Wakelet. Učenici su podijeljeni u grupe te dobivaju problem koji trebaju riješiti. Primjeri zadataka za učenike: gorenje svijeće, hlađenje šalice čaja, štednja, plaćanje parkiranja, plaćanje taxi vožnje, slobodni pad loptice, Kondratijev ciklus, Cezarova šifra, broj stanovnika neke zemlje, cijena poštanskih usluga... Učenici prvo istražuju teorijsku pozadinu problema, razmišljaju je li problem povezan s nekim drugim predmetom te rade plan kako će problem riješiti. Zatim kreću sa samim rješavanjem problema koji može uključiti jednostavne pokuse s mjerenjima. Razmatraju koja funkcija bi mogla modelirati zadani problem. Wakelet služi za organizaciju sadržaja (slika, članaka, linkova) kao kolekciju zapisa koji se mogu dijeliti s drugim sudionicima za zajedničko uređivanje ili prezentiranje.
„Kako je pandemija i učenje na daljinu utjecalo na učenje i psihu učenika?“ pitanje je na koje smo željeli dobiti odgovor. Kako bi dobili odgovor na postavljeno pitanje, učenici su koristili znanstvenu metodu. Nakon definiranja problema (pitanja), sakupili su informacije o problemu te postavili dvije hipoteze. Nakon provedbe ankete analizirali su ju, statistički obradili podatke i objavili rezultate. Kod statističke obrade ankete učenici se upoznaju s pojmovima poput medijan, mod, varijanca, standardna devijacija… Također, učenici povezuju programiranje s matematikom tako da statističke funkcije implementiraju u programskom jeziku C.
Provedene su ulazne i izlazne ankete za učenike. 79 % učenika je prvi put sudjelovalo u eTwinning projektu te njih 95 % smatra da je projekt bio zanimljiv, 69 % učenika smatra da su aktivnosti i zadaci u projektu bili srednje težine. Nadalje, učenici su saznali neke nove informacije o zemljama partnerima, poboljšali su svoje znanje engleskog jezika, proširili svoja znanja o Web 2.0 alatima (Canva, Wakelet, Vocaroo, Padlet, Google Forms,...) te programiranju u programskom jeziku C. Time je cilj projekta ostvaren – učenici su kroz različite aktivnosti vidjeli primjenu matematike (i programiranja) u svakodnevnom životu, razvijali kreativnost i logičko mišljenje, radili u timovima te razvijali svoje komunikacijske i socijalne vještine.
https://issuu.com/monikapolanska/docs/play_with_us_math_is_fun_e-book_/1
VAŽEĆI RASPORED - KLIKNUTI NA SLIČICU ISPOD:
RASPORED ZVONA (od 10.10.2022)
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
(odmor 10 min)
3. 9:45 - 10:30
(odmor 20 min)
4. 10:50 - 11:35
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14:15 - 15:00
9. 15:05 - 15:50
10. 15:55 - 16:40
SŠ Jelkovec |
• Aplikacija SŠJ |
• Fotoskupina |
• Godišnjak |
• Prva pomoć |
• Volonteri |
• Programiranje |
• Knjižnica |
• Sport |
• Učenički servis |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |