preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Dnevnik

Korisni linkovi

Samovrjednovanje

U školskoj godini 2012./2013. Srednja škola Konjščina je započela s provedbom procesa samovrjednovanja čija je svrha unaprjeđivanje kvalitete odgojno- obrazovnog procesa.

Tijekom procesa samovrednovanja utvrđuje se trenutačno stanje, potencijali za unaprjeđenje i sustavno se unapređuje/osigurava kvaliteta obrazovanja i cjelokupnog rada škole. Izvješće o samovrjednovanju predaje se putem Internet alata e-Kvaliteta Agenciji za strukovno obrazovanje krajem rujna svake godine za prethodnu školsku godinu.

Članak 11. Zakona o strukovnom obrazovanju (2009.) navodi osam područja za osiguranje kvalitete, a za svako prioritetno područje definirani su kriteriji kvalitete uspješnosti koji ujedno predstavljaju i smjernice za prosudbe na pojedinačnoj i školskoj razini i pomažu da se kroz proces samovrjednovanja spozna: što škola želi postići, postižu li se ciljevi uspješno, što treba unaprijediti i jesu li promjene učinkovite.

 Područja za osiguranje kvalitete su:

  1. planiranje i programiranje rada
  2. poučavanje i podrška učenju
  3. postignuća učenika i ishodi učenja
  4. materijalni uvjeti i ljudski potencijali
  5. suradnja unutar ustanove-suradnja s ostalim dionicima-promicanje ustanove
  6. upravljanje (ustanova i kvaliteta)

Proces samovrjednovanja će uključivati:

  1. vrednovanje izvedbe
  2.  godišnje izvješće o vrjednovanju
  3. godišnji plan unaprjeđenja i akcijski plandugoročni razvojni plan
  4. praćenje i kontroliranje postignuća
  5. vanjsko vrjednovanje

 

Logo


Vizija

 


Vrijednosti


eTwinning škola


Škola ambasador

 


Društvene mreže

Godina čitanja

Godina čitanja 2021


CodeWeek Organiser

 


Euro Skills Week


Tražilica



Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2012.

Ukupno: 1427171
Ovaj mjesec: 4751




preskoči na navigaciju