CODE WEEK u Srednjoj školi Konjščina
I mi smo (ponovno) sudjelovali na Code Week-u (Europskom tjednu programiranja)
U okviru eTwinningova projekta Ulicom hrvatskoga jezika koristimo se brojnim digitalnim alatima na kreativan način i unaprjeđujemo digitalne vještine naših učenika. Učenici partnerskih škola pisali su književne preporuke za razna djela hrvatskih autora te su preporuke okupljene u digitalnu knjigu izrađenu u digitalnom alatu Book Creator koju možete prelistati OVDJE ili klikom na sliku. U našoj školi to su učinili učenici 3. b razreda.
Profesorica Hrvatskoga jezika i voditeljica projekta, Dijana Pintarić, aktivnost izrade knjige prijavila je na Code Week- Europski tjedan programiranja kojemu je cilj ponuditi učenicima mogućnost istraživanja i prezentiranja njihove digitalne kreativnosti i programiranja.
Aktivnost je označena na karti Europskog tjedna programiranja zajedno s raznim aktivnostima kojima se promiče digitalna kreativnost i pismenost, a koje su radili učenici i nastavnici iz cijele Hrvatske i Europe. Kartu Europskog tjedna programiranja pogledajte OVDJE ili klikom na sliku i na njoj potražite digitalne uratke naših učenika. Na karti se mogu pretražiti naši radovi izloženi 2021. godine i ove, 2022., godine.
Ovo je već druga godina da smo svoje radove predstavili na Code Week-u te obnovili školski bedž Code Week Organiser i sigurno ćemo nastaviti na tom tragu.
Prijavom naše aktivnosti na Code Week nastavljamo raditi na europeizaciji naše škole, uključujemo učenike u suradnju, potičemo razvijanje digitalnih vještina te predstavljamo svoju školu i radove naših učenika na nacionalnoj i međunarodnoj razini, a i sudjelujemo u strategiji Europske komisije za jedinstveno tržište u Akcijskom planu za digitalno obrazovanje.
Autor vijesti: Dijana Pintarić
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |