preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Dnevnik

Korisni linkovi

Vijesti

Najbolji smo!!!!

IRIM je otvorio nagradni kreativni natječaj u sklopu projekta Junior Engineer Academy. Tema natječaja bila je Društvena igra, a izrada je trajala od 12. rujna do 3. prosinca 2019.

Na natječaj su se mogle prijaviti srednje škole koje sudjeluju u projektu Junior Engineer Academy te ostale osnovne i srednje škole koje imaju potrebnu opremu za izradu projektnog rada (Arduino Internet of Thing tehnologija).

Naša ekipa izradila je društvenu igru Pirotehničar koja je odabrana kao najbolji rad ovog kreativnog natječaja.

Čestitamo svima koji su uložili trud da ovaj projekt uspije, a naročito mentorima, profesorima Smetišku, Vargi i Ciglaru, te učenicima Gašparić Karlu, Pavor Karlu, Mazan Lukasu i Sedak Stjepanu.


Od početka ove školske godine, po prvi put izvan Njemačke, provodi se projekt Junior Engineer Academy u hrvatskim srednjim školama kojeg su pokrenuli Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) u suradnji s Deutsche Telekom Stiftungom i Hrvatskim Telekomom, te  International  Giving Foundation.

SŠ Konjščina sudjeluje sa svojim projektom „UČIMO SAMI – izrada metodičkih pomagala u nastavi elektrostrojarskih predmeta“ i jedna je od 15 odabranih srednjih škola  s područja Republike Hrvatske.

Prošla je prva faza projekta u kojoj su učenici i njihovi mentori, sa doniranom opremom (komplet za robotiku i 3D printer), trebali osmisliti i izraditi društvenu igru.

Društvena igra Pirotehničar zamišljena je kao kombinacija popularne igre Čovječe ne ljuti se te nekoliko mini igara koje su u svezi sa zanimanjem pirotehničar iz čega proizlazi i samo ime igre. Svaki pirotehničar treba znati odabrati „pravu“ žicu kako bi deaktivirao eksplozivnu napravu, za to nam služi igra „Deaktivacija bombe“. To da pirotehničar mora imati „mirnu ruku“ se podrazumijeva. Također „memorija“ kod pirotehničara mora biti na razini za što imamo mini igru „ponovi niz“. Kako bi um pirotehničara stalno bio oštar poslužiti će nam „Kviz“. Igrači će „bacanjem“ digitalne kocke i kretanjem figurice kroz polje odabirati određenu igru i ovisno o rezultatuodigrane igre napredovati ili nazadovati na polju. Krajni cilj igrača je doći do cilja prije ostalih. 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Milojka Rataić   datum: 14. 1. 2020.

Logo


Vizija

 


Vrijednosti


eTwinning škola


Škola ambasador

 


Društvene mreže

Godina čitanja

Godina čitanja 2021


CodeWeek Organiser

 


Euro Skills Week


Tražilica

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2012.

Ukupno: 1427171
Ovaj mjesec: 4751




preskoči na navigaciju