EXPLORING INCLUSIVE TEACHING WITHOUT BOUNDARIES
Autor: Krešimir Fabijančić, 6. 7. 2022.
Exploring inclusive teaching without boundaries naziv je međunarodnoga simpozija koji je održan na daljinu 14. lipnja 2022. godine.
Simpozij je dio Erasmus + projekta 4TEEN: Writing, Acting and Playing u kojemu je Medicinska škola Osijek jedan od partnera. Projektna koordinatorica, Anita Ivanković, predstavila je Medicinsku školu Osijek člankom The Practice of Inclusion in Croatian Education System koji je napisala zajedno s Renatom Gal, prof. i Mirelom Grubišić, prof. Tema članka je inkluzija u hrvatskom obrazovnom sustavu s osvrtom na njenu primjenu u Medicinskoj školi Osijek. U članku je opisana pravna osnova na kojoj se temelji inkluzija učenika s poteškoćama, darovitih učenika, učenika pripadnik nacionalnih manjina, učenika imigranata i učenika u nepovoljnom položaju. U članku se uspoređuje način na koji inkluzija djeluje u našoj Školi, s posebnim osvrtom na Državnu maturu, kao i na ulogu nastavnika i razrednika u inkluzivnom procesu. Simpozij je organizirala škola iz Galatija u Rumunskoj, projektni koordinator, Colegiul Economic „Virgil Madgearu“. Predavanjem Social psychology and neuroscience for social inclusion, simpozij je otvorio Igor Vitale iz Instituta za primijenjenu psihologiju i društvene znanosti iz Bologne u Italiji.
Predstavljeni članci u Simpoziju bit će objavljeni u publikaciji tijekom srpnja 2022. godine.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |