Aktivnosti u okviru IPA projekta 22. i 23. siječnja 2013
Autor: Damir Miler, 1. 2. 2013.
Dana 22. i 23. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić
Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou.
Teme predavanja i radionica bile su:
· Ispunjavanje upitnika očekivanja od radionice
· Rasprava: očekivanja od radionice
· Temelji učenja, suvremeni trendovi u obrazovanju
· Kurikulum, Europski kvalifikacijski okvir, Hrvatski kvalifikacijski okvir
· Svrha, ciljevi i ishodi učenja
· Kompetencije, pisanje i programiranje ishoda učenja
· Bloomova taksonomija, kognitivni, afektivni i psihomotorni ishodi učenja
· Razine postignuća, ishodi učenja i kompetencije
· Definicije tradicionalnog obrazovanja
· Društvena reprodukcija
· Rasprava: od tradicionalnog obrazovanja do e-obrazovanja
· Definicije e-obrazovanja
· Rasprava: kritika definicija e-obrazovanja
· Temeljna metodička znanja o nastavnom radu s osobama treće životne dobi
· Logički pozitivizam, Interpretativizam, Postmodernizam
· Kvalitativno-kvantitativna nesumjerljivost
· Lingvistički obrat, diskurs (općenito), diskurs e-obrazovanja
· Miješane istraživačke strategije
· Matrica za definiranje ishoda učenja;
· Procesi u definiranju ishoda učenja;
· Definicija, priroda i potencijal ishoda učenja;
· Prednosti i nedostatci uporabe ishoda učenja;
· Programiranje ishoda učenja;
· Ishodi učenja i programski moduli;
· Pisanje i oblikovanje ishoda učenja;
· Vrednovanje ishoda učenja; E-obrazovanje kao praksis
· Didaktičko-metodičke smjernice i načela programiranja gerontoloških aktivnosti
· Optimizacija obrazovanja / samoobrazovanja te potrebe i mogućnosti gerontološke populacije;
· Izrada obrazovnih modula;
· Sveučilište za treću životnu dob
· Teorijski i praktični pristupi kurikulumu (Aristotel, Bognar)
· Razvoj kurikuluma na velikoj i maloj skali
· Rasprava: identifikacija dominantnog pristupa kurikulumu iz Vašeg predmeta
Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek,
Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |