Aktivnosti u okviru IPA projekta 29. i 30. siječnja 2013.
Autor: Damir Miler, 1. 2. 2013.
Dana 29. i 30. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić
Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou.
Teme predavanja i radionica bile su:
· Globalizacija, tranzicija industrijskoga društva prema postindustrijskom društvu
· Svojstva postindustrijskoga društva (Bell i Castells), (terminologija)
· Teorije masovnoga i umreženog društva
· Pogledi na umreženo društvo, umreženo društvo i obrazovanje
· Mekdonaldizacija obrazovanja
· Rasprava: simptomi mekdonaldizacije obrazovanja i zdravstva na primjerima iz prakse
· Što je tehnologija? Pismenost
· Umreženo društvo i tehnologije
· Digitalna razdjelnica
· Rasprava: digitalna razdjelnica
· Obrazovanje vs školovanje
· Cjeloživotno obrazovanje
· Korisno znanje i zaista korisno znanje
· Kritička teorija obrazovanja
· Digitalni urođenici, digitalne pridošlice
· Tradicionalni didaktički trokut
· Didaktički trokut u online okruženju
· Rasprava: digitalni urođenici, digitalne pridošlice
· Klasifikacije i vrste e-obrazovanja
· Prednosti i nedostatci e-obrazovanja
· Procjenjivanje i ocjenjivanje e-obrazovanja
· Načela i metode ocjenjivanja e-obrazovanja
· Stilovi učenja i e-obrazovanje
· E-portfolio u obrazovanju
· Primjer načina bodovanja i ocjenjivanja studenata iz kolegija "Metodika nastave informatike"
· e-učenje i multimedijska pedagogija, odgoj i didaktika
· didaktičko oblikovanje multimedijskog softwarea- kriteriji izbora i dizajna nastavnih medija
· internet i učenje na daljinu
· otvorena didaktika, samoobrazovanje i cjeloživotno učenje u multimedijskom okruženju
· evaluacija primjene medija u odgoju i obrazovanju (prednosti i nedostaci)
· suvremene didaktičke strategije (interaktivna nastava)
· Primjena teorije elemenata sadržaja za e-obrazovanje na praktičnim primjerima , koja se sastoji od: samostalne analize sadržaja i grupne diskusije zaključaka
· Tehnologije za e-obrazovanje: teorijske orijentacije
· Gagneovih 9 koraka u instrukcijskom dizajnu
· Grupna analiza elektroničkog obrazovnog materijala prema Gagneovim kriterijima
· Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – različiti oblici materijala
· Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – online tečaj
Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek,
Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |