preskoči na sadržaj

Medicinska škola Osijek

 > Naslovnica
Školske vijesti

Aktivnosti u okviru IPA projekta

Autor: Damir Miler, 4. 3. 2013.

Dana 27. i 28. veljače 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić.

Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou. 

Teme predavanja i radionica bile su:

·         Priprema nastavnih materijala – pedagoško-didaktičko oblikovanje

·         Priprema nastavnih materijala – tehničko oblikovanje

·         Ubacivanje nastavnih materijala u sustav za udaljeno učenje

·         Kreiranje testova znanja u sustavu za udaljeno učenje

·         Strukturiranje nastavnih materijala u sustavu za udaljeno učenje

·         Predavanje: mentorski rad u digitalnim okruženjima

·         Predavanje: objekti za učenje

·         Predavanje: održivost digitalnih materijala za učenje

·         Završna rasprava: što smo naučili na ovoj radionici?

 Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek, Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek.




Pretraživanje
E-dnevnik

eTwinning

Info točka

škola za život

« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 > MZO
 > AZOO
 > ASOO
 > NCVVO
 > Carnet
 > Skole.hr
 > Studij.hr
 > Osijek-online

CMS za škole logo
Medicinska škola Osijek / Vukovarska 209 , Hr-31000 Osijek / ss-medicinska-os.skole.hr / ured@ss-medicinska-os.skole.hr
preskoči na navigaciju