« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Naziv projekta: Vještine za zdraviji svijet
Akronim: Skills for a healthier world
Aktivnosti projekta možete pratiti i na https faceboock stranici:
https://web.facebook.com/profile.php?id=61566031381216
Naziv projekta: Zdravlje-izazovi novog doba
Akronim: Health - the challenge of the new age
Aktivnosti projekta možete pratiti i na https faceboock stranici:
https://web.facebook.com/zdravlje.izazov.novog.doba/
Naziv projekta: Zdravstvo u Europi - radimo i učimo (Akronim: Healthcare in Europe - work and learn)
Aktivnosti projekta možete pratiti i na https faceboock stranici:
https://www.facebook.com/medskolasibenik/?ref=pages_you_manage
Projekt mobilnosti Erasmus+ Srednje medicinske škole pod nazivom Excellence. Every Patient. Every Time.
Aktivnosti vezane uz Excellence. Every Patient. Every Time. projekt možete pratiti i na facebook stranici
https://www.facebook.com/
excellence.everypatient@gmail.com
VAŽNO!
Poštovani maturanti,
u vremenu smo drugačijega načina rada od onoga na koji smo svi navikli pa se moramo prilagoditi.
Kako je ovo vrijeme odjava, promjena i naknadnih prijava ispita obrasce zamolbe možete preuzet putem e-mail pošte (ana.grubisic1973@gmail.com).
Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju.
Srdačan pozdrav
Koordinatorica: ANA GRUBIŠIĆ
Transparenatan uvid u financijsko poslovanje Šibensko-kninske županije, pregled isplata iz proračuna te uvid u podatke Riznice možete pronaći klikom na sliku.
U prostorijama Općinskog kaznenog suda u Zagrebu 9. ožujka 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i Agencija za odgoj i obrazovanje i ove su godine organizirali Državnu smotru simuliranih suđenja – Modul zakon u razredu iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.
Ukupno je na Smotri sudjelovalo 29 srednjih škola sa područja RH. Među njima su po prvi put sudjelovali i učenici Medicinske škole u Šibeniku pod mentorstvom nastavnice povijesti Dragice Rončević.
Učenici koji su sudjelovali:
1. Leona Juras Jelovčić
2. Hana Mijat
3. Gabriela Pešić
4. Anđela Matković
5. Mihovil Lokas
6. Albert Lučić
7. Lana Anić Kremić
8. Petra Maloča
Pripreme su bile dugotrajne, a presude o tome koja je ekipa bila bolja donosili su pravi sudci i sutkinje s Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Nazočne učenike i mentore na otvaranju pozdravili su:
Daria Kurtić, prof., v. d. ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje
Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu
Izv. prof. dr. sc. Marin Mrčela, sudac Vrhovnog suda Republike Hrvatske
mr. sc. Tomislav Ogrinšak, predsjednik državnog povjerenstva smotre
Spis za simulirano suđenje bio je kazneni postupak: Županijsko državno odvjetništvo u Zagrebu protiv Andreje Rogan.
Spis je izmišljen za potrebe državne smotre simuliranih suđenja. A učenici su imali čast da im sudi Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Sami učenici su se odlično snašli u ulogama odvjetnika i svjedoka što su i pokazali u dva kruga suđenja. U oba kruga protivnik im je bila Srednja škola „Stjepan Ivšić“ iz Orahovice.
Pohvale nisu izostale. Sama sutkinja je rekla da su se učenici za suđenje pripremili bolje i detaljnije nego neki odvjetnici. 😊 Pojedini svjedoci u oba kruga su bili toliko uvjerljivi da im je rečeno da slobodno mogu glumiti u serijama i filmovima.
Simulirana suđenja dio su učenja i stjecanja kompetencija iz područja građanskog odgoja i obrazovanja u okviru modula: Simulirana suđenja i vladavina prava – Zakon u razredu – od zakona u razredu prema kulturi vladavine prava. Radi se o simulacijama glavne sudske rasprave prema pravosudnom modelu Republike Hrvatske. Učenici pritom usvajaju vještine argumentiranja, dokazivanja, logičkog zaključivanja, uočavanja bitnih činjenica, nepristranog pristupa i javnog nastupa. Također, jedan od glavnih ciljeva smotre su pružiti potporu razvijanju samopouzdanja, sigurnog nastupa, vještine govorenja, kritičkog razmišljanja i timskog rada te poboljšanju osnovnih vještina čitanja, pisanja, govorenja, raščlanjivanja i zaključivanja te komunikacijskih vještina slušanja i suradnje.
Posebna važnost je u tome da učenici imaju priliku upoznati način rada i svrhu sudbenog sustava s ciljem boljeg razumijevanja pravosudnog sustava - od pravila za izvođenje dokaza do ponašanja u sudnici. Time se podiže svijest o važnosti prava i važnosti uloge sudstva u demokratskom društvu.
U prostorijama Općinskog kaznenog suda u Zagrebu 9. ožujka 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i Agencija za odgoj i obrazovanje i ove su godine organizirali Državnu smotru simuliranih suđenja – Modul zakon u razredu iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.
Ukupno je na Smotri sudjelovalo 29 srednjih škola sa područja RH. Među njima su po prvi put sudjelovali i učenici Medicinske škole u Šibeniku pod mentorstvom nastavnice povijesti Dragice Rončević.
Učenici koji su sudjelovali:
1. Leona Juras Jelovčić
2. Hana Mijat
3. Gabriela Pešić
4. Anđela Matković
5. Mihovil Lokas
6. Albert Lučić
7. Lana Anić Kremić
8. Petra Maloča
Pripreme su bile dugotrajne, a presude o tome koja je ekipa bila bolja donosili su pravi sudci i sutkinje s Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Nazočne učenike i mentore na otvaranju pozdravili su:
Daria Kurtić, prof., v. d. ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje
Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu
Izv. prof. dr. sc. Marin Mrčela, sudac Vrhovnog suda Republike Hrvatske
mr. sc. Tomislav Ogrinšak, predsjednik državnog povjerenstva smotre
Spis za simulirano suđenje bio je kazneni postupak: Županijsko državno odvjetništvo u Zagrebu protiv Andreje Rogan.
Spis je izmišljen za potrebe državne smotre simuliranih suđenja. A učenici su imali čast da im sudi Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Sami učenici su se odlično snašli u ulogama odvjetnika i svjedoka što su i pokazali u dva kruga suđenja. U oba kruga protivnik im je bila Srednja škola „Stjepan Ivšić“ iz Orahovice.
Pohvale nisu izostale. Sama sutkinja je rekla da su se učenici za suđenje pripremili bolje i detaljnije nego neki odvjetnici. 😊 Pojedini svjedoci u oba kruga su bili toliko uvjerljivi da im je rečeno da slobodno mogu glumiti u serijama i filmovima.
Simulirana suđenja dio su učenja i stjecanja kompetencija iz područja građanskog odgoja i obrazovanja u okviru modula: Simulirana suđenja i vladavina prava – Zakon u razredu – od zakona u razredu prema kulturi vladavine prava. Radi se o simulacijama glavne sudske rasprave prema pravosudnom modelu Republike Hrvatske. Učenici pritom usvajaju vještine argumentiranja, dokazivanja, logičkog zaključivanja, uočavanja bitnih činjenica, nepristranog pristupa i javnog nastupa. Također, jedan od glavnih ciljeva smotre su pružiti potporu razvijanju samopouzdanja, sigurnog nastupa, vještine govorenja, kritičkog razmišljanja i timskog rada te poboljšanju osnovnih vještina čitanja, pisanja, govorenja, raščlanjivanja i zaključivanja te komunikacijskih vještina slušanja i suradnje.
Posebna važnost je u tome da učenici imaju priliku upoznati način rada i svrhu sudbenog sustava s ciljem boljeg razumijevanja pravosudnog sustava - od pravila za izvođenje dokaza do ponašanja u sudnici. Time se podiže svijest o važnosti prava i važnosti uloge sudstva u demokratskom društvu.
U prostorijama Općinskog kaznenog suda u Zagrebu 9. ožujka 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i Agencija za odgoj i obrazovanje i ove su godine organizirali Državnu smotru simuliranih suđenja – Modul zakon u razredu iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.
Ukupno je na Smotri sudjelovalo 29 srednjih škola sa područja RH. Među njima su po prvi put sudjelovali i učenici Medicinske škole u Šibeniku pod mentorstvom nastavnice povijesti Dragice Rončević.
Učenici koji su sudjelovali:
1. Leona Juras Jelovčić
2. Hana Mijat
3. Gabriela Pešić
4. Anđela Matković
5. Mihovil Lokas
6. Albert Lučić
7. Lana Anić Kremić
8. Petra Maloča
Pripreme su bile dugotrajne, a presude o tome koja je ekipa bila bolja donosili su pravi sudci i sutkinje s Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Nazočne učenike i mentore na otvaranju pozdravili su:
Daria Kurtić, prof., v. d. ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje
Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu
Izv. prof. dr. sc. Marin Mrčela, sudac Vrhovnog suda Republike Hrvatske
mr. sc. Tomislav Ogrinšak, predsjednik državnog povjerenstva smotre
Spis za simulirano suđenje bio je kazneni postupak: Županijsko državno odvjetništvo u Zagrebu protiv Andreje Rogan.
Spis je izmišljen za potrebe državne smotre simuliranih suđenja. A učenici su imali čast da im sudi Jasna Zoretić Rendulić, predsjednica Općinskog kaznenog suda u Zagrebu.
Sami učenici su se odlično snašli u ulogama odvjetnika i svjedoka što su i pokazali u dva kruga suđenja. U oba kruga protivnik im je bila Srednja škola „Stjepan Ivšić“ iz Orahovice.
Pohvale nisu izostale. Sama sutkinja je rekla da su se učenici za suđenje pripremili bolje i detaljnije nego neki odvjetnici. 😊 Pojedini svjedoci u oba kruga su bili toliko uvjerljivi da im je rečeno da slobodno mogu glumiti u serijama i filmovima.
Simulirana suđenja dio su učenja i stjecanja kompetencija iz područja građanskog odgoja i obrazovanja u okviru modula: Simulirana suđenja i vladavina prava – Zakon u razredu – od zakona u razredu prema kulturi vladavine prava. Radi se o simulacijama glavne sudske rasprave prema pravosudnom modelu Republike Hrvatske. Učenici pritom usvajaju vještine argumentiranja, dokazivanja, logičkog zaključivanja, uočavanja bitnih činjenica, nepristranog pristupa i javnog nastupa. Također, jedan od glavnih ciljeva smotre su pružiti potporu razvijanju samopouzdanja, sigurnog nastupa, vještine govorenja, kritičkog razmišljanja i timskog rada te poboljšanju osnovnih vještina čitanja, pisanja, govorenja, raščlanjivanja i zaključivanja te komunikacijskih vještina slušanja i suradnje.
Posebna važnost je u tome da učenici imaju priliku upoznati način rada i svrhu sudbenog sustava s ciljem boljeg razumijevanja pravosudnog sustava - od pravila za izvođenje dokaza do ponašanja u sudnici. Time se podiže svijest o važnosti prava i važnosti uloge sudstva u demokratskom društvu.