U Đardinu obilježen dan Obrtničke škole
U subotu, 18.5.2019. u Đardinu smo proslavili dan škole.
Frizeri, kozmetičari, modni tehničari, fotografi, pedikeri, galanteristi, krojači i tehničari za očnu optiku pokazali su našim sugrađanima, osmašima i turistima da ZNAJU, MOGU, HOĆE I UMIJU.
Održan je i prigodan program kojim su učenici naše škole pokazali i svoje skrivene talente.
Predstavljeni su i Erasmus+ projekti škole.
Fotografije događanja možete pogledati u galeriji, a izvješća medija na poveznicama:
Dalmacija Danas: www.dalmacijadanas.hr/susur-u-dardinu-srednjoskolci-odusevili-splicane-svojim-vjestinama
Dalmacijanews: http://www.dalmacijanews.hr/clanak/mt8n-obrtnicka-skola-proslavila-svoj-dan-u-dardinu-su-se-uredivali-nokti-cupale-obrve-radile-pletenice
Slijedom našeg poziva na prijavu za sudjelovanje učenika u mobilnostima u Njemačkoj, Nizozemskoj i Švedskoj u sklopu Erasmus +KA2 projekta EUse science to STEAM up your school, povjerenstvo u sastavu Karin Paarlberg (Nizozemska), Hendra Larsen (Danska), Tobias Grimmert (Njemačka), Laura Retegui (Španjolska), Karin Helmerson (Švedska), Milena Knezović, STEAM koordinator (Hrvatska) i Miranda Barac, koordinator projekta (Hrvatska) pregledalo je pristigla motivacijska pisma, utvrdilo kriterije i donijelo konačne rezultate natječaja.
Roditelji/skrbnici odobrenih učenika moraju potvrditi njihov izbor i dati suglasnost za odlazak svog djeteta na mobilnost. Stoga će se u četvrtak 18.10. 2018. u 17:45 sati u uč. br.8. održati roditeljski sastanak. Roditelje ćemo upoznati sa svim potrebnim informacijama, a prisustvo sastanku je obavezno. Potrebno je pripremiti OIB učenika.
Kriterije i konačne rezultate natječaja pogledajte u privitku.
Agencije za mobilnost i programe EU odobrila je Obrtničkoj školi još jedan Erasmus+KA2 projekt pod nazivom EUse science to STEAM up you school. Radi se o projektu srateškog partnerstva među školama i svojevrstan je nastavak prethodnog projekta EUse your brain-challenge your talent for science koji smo uspješno odradili. Nastavljamo suradnju s dosadašnjim partnerskim školama iz Nizozemske, Njemačke, Španjolske, Danske i radujemo se novom partneru iz Švedske. Koordinator projekta je partnerska škola iz Nizozemske Insula College Locatie Halmaheiraplein.
Ciljevi projekta su poboljšanje kompetencija naših učenika u općeobrazovnim predmetima, prvenstveno u području stranog jezika i STEM predmeta, promoviranje poduzetništva u obrazovanju te vršnjačkog učenja i vrednovanja. Sudjelovanjem u međunarodnom projektu potiče se internacionalizacija škole te razmjena iskustava i upoznavanje dobre europske prakse. Realizacija projekta se planira kroz TPM sastanke i LTTA aktivnosti. Planirano je 6 LTTA aktivnosti. Prilikom svake LTTA aktivnosti, 8 učenika iz svake od tri partnerske škole, u pratnji njihova dva profesora, dolaze na aktivnost učenja i podučavanja u četvrtu partnersku školu koja je domaćin.
Naši učenici sudjeluju u četiri LTTA aktivnosti-mobilnosti (Njemačka, Nizozemska, Švedska i Hrvatska kao domaćin). TPM je predviđen u Nizozemskoj kao završna evaluacija projekta. Osim sudjelovanja u mobilnostima tijekom trajanja projekta svi sudionici će aktivno sudjelovati u svim fazama projekta kao i u njegovoj diseminaciji i evaluaciji kroz ankete, upitnike, razgovore, zapažanja, procjene, seminare, konferencije, videokonferencije, web portale i medije. Predviđena je i suradnja putem eTwinninga sa školama partnerima s kojima ćemo zajedno pratiti rad učenika i evaluirati njihova postignuća, a tako i realizaciju i provedbu samog projekta.
Voditeljica projekta je Miranda Barac, prof. engleskog i francuskog jezika, a voditeljica STEM aktivnosti projekta je Milena Knezović, prof. matematike i informatike.
Projekt traje dvije godine i vodi se pod brojem 2018-1-NL01-KA229-038877_5 u okviru programa Erasmus+: Ključna aktivnost 2: Školska partnerstva, a odobrena financijska potpora je: 24.390,00 EUR.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |