Fashionista Penfriends - videokonferencija
Dana 9. 3. 2023. u 19 sati održana je videokonferencija sudionika projekta Fashionista Penfriends na temu održive mode. Fashionista Penfriends je međunarodni eTwinning projekt u trajanju od dvije godine koji naša škola provodi kao koordinator u suradnji s europskim modnim školama iz Francuske, Islanda i Moldavije kako bi se ostvarila suradnja učenika i nastavnika te poboljšale njihove jezične kompetencije i digitalne vještine.
Poseban naglasak je na osnaživanju usmene i pisane komunikacije na engleskom jeziku te na korištenju jezika struke. U ovoj drugoj godini projekta bavimo se održivom modom te konkretnim primjerima održivog djelovanja. Ovom prigodom su nastavnice Tanja Jovanović i Miranda Barac održale predavanje kolegama i učenicima partnerskih škola pod nazivom Fast fashion vs. Sustainable fashion na kojem su iznijele primjere dobre prakse iz struke i engleskog jezika na temu brze mode i njenog negativnog utjecaja na okoliš te održive mode kao njene alternative. Uz brojne interaktivne vježbe, sudionici su imali priliku preispitati svoje kupovne navike i saznati koliko je nihov ormar eco-friendly, naučili su razlikovati brzu i održivu modu, istražili su transparentnost i ekološku stranu svoje omiljene modne marke te su imali priliku vidjeti modne predmete i dodatke izrađene od učenika naše škole kao konkretne primjere održivog djelovanja u modi.
Materijale s predavanja možete naći OVDJE.
Video konferencija je završila u 20.30 sati. Ovo je ujedno bila prilika da naši učenici izravno komuniciraju sa svojim vršnjacima iz Francuske, Islanda i Moldavije. Učenici su već razmijenili pisma te redovito komuniciraju putem društvenih mreža i surađuju u projektu.
Fotografije s videokonferencije pogledajte u galeriji.
Miranda Barac, prof.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |