Obrtničkoj školi odobren KA1 Erasmus+ projekt stručne prakse učenika u Finskoj
Obrtničkoj školi odobren je Erasmus+ projekt za Ključnu aktivnost 1 u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja "Unapređenje stručnih kompetencija putem iskustva u Finskoj" (IMprovement of PROfessional competencies based on FINnish experience - IMPRO FIN).
Agencija za mobilnost i programe EU na temelju Odluke o dodjeli financijske potpore za projektne prijedloge u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga za 2018. g. za program Erasmus+ - Ključna aktivnost 1 za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, prihvatila je projektni prijedlog naše škole koji se vodi pod brojem 2018-1-HR01-KA102-046995 te mu odobrila financijsku potporu u iznosu od: 30.021,00 EUR.
Vrijeme provedbe projekta je od 01. lipnja 2018. do 30. lipnja 2019.
Broj sudionika projekta je 11 učenika:
Partner u ovom projektu je OMNIA, https://www.omnia.fi, multisektorski regionalni obrazovni razvojni centar regije Espoo s inovativnim okruženjem za učenje i partnerstvima u nacionalnim i međunarodnim projektima. Omnia provodi srednjoškolsko obrazovanje i osposobljavanje, radionice za osposobljavanje mladih i neformalne obrazovne tečajeve na EQF razini 3 do 6. Za oko 40000 polaznika/učenika brine se 860 profesionalaca koji u obrazovnom procesu rade s polaznicima različite zadatke. U strukovnom obrazovanju obrazuje se više od 8000 učenika i polaznika, svatko prema individualnom planu obrazovanja. Praktični rad uključen je u sve obrazovne programe.
Omnia ima školske radionice opremljene najnovijim tehnologijama otvorene za vanjske usluge u kojima učenici provode stručnu praksu, a koje posluju na poduzetničkom principu. Stručna praksa naših učenika provodit će se u školskim praktikumima u manjim grupama i sa sudionicima iz različitih zemalja.
Cilj projekta je povećanje stručnih kompetencija u internacionalnom okruženju i različitim kulturama, povećati zapošljivost naših učenika, odnosno potaknuti ih na mobilnost nakon završetka škole u smislu stručnih usavršavanja ili rada u inozemstvu. Boravak u inozemstvu omogućit će im da prošire vidike, upoznaju novu kulturu, način života i rada, odnos prema okolišu i zdravlju. Iskustvo rada u novoj internacionalnoj sredini (grupe učenika koji dolaze na mobilnost iz različitih zemalja) dat će im realnu sliku vlastitih kompetencija i prepoznavanje nedostataka, kao smjer u kojem je potrebno razvijati kompetencije, a ujedno će i ostvariti nova prijateljstva.
Projekt će se provesti kroz 3 faze:
Mobilnost će se provesti tijekom veljače 2019.
Predviđeno je da uz grupu sudionika idu dva nastavnika koji će komunicirati s mentorima i partnerima, nadzirati učenike za vrijeme stručne prakse i za vrijeme slobodnog vremena i kulturološkog programa, pratiti njihovo kretanje i aktivnosti i biti im potpora 24 sata tijekom putovanja i boravka u inozemstvu.
Za sudjelovanje u jezičnim, kulturološkim i pedagoškim pripremama učenici će dobiti potvrdu o sudjelovanju.
Svi učenici sudionici mobilnosti dobit će Europass Mobility Document na engleskom i hrvatskom jeziku u kojem će biti navedene kompetencije koje je stekao za vrijeme stručne prakse u inozemstvu kao i Learning agreement ECVET i certifikat o sudjelovanju.
Navedene dokumente učenici mogu koristiti kao prilog životopisu prilikom natjecanja za posao, kao potvrdu o međunarodnom iskustvu koje je dodana vrijednost prilikom novog zapošljavanja.
Projekt je financiran od EU, a u Republici Hrvatskoj provodi ga Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU)
Koordinatorica projekta:
Gordana Kulić, dipl. ing. tekstilne tehnologije
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |