Obilježili smo Dan broja PI
Autor: Administrator , 14. 3. 2012.
Povodom obilježavanja Dana broja Pi, učenici 2. razreda gimnazije zajedno s prof. Ivankom Kranjčević-Orešković pobrinuli su se kako bi svatko saznao koji je danas dan i ponešto naučio o tom beskonačnom broju.
U matematičkom svijetu 14. ožujka je rezerviran za broj Pi, koji približno iznosi 3.14, a ako ga pišemo u obliku m.dd dobijemo 14.3. Ta Arhimedova konstanta počela se obilježavati u San Franciscu 1988. g. i od tada se obilježava diljem cijelog svijeta, naravno, među ljubiteljima matematike.
Tog se dana u holu srednje škole nalazio veliki pano, dvadesetak bijelih majica, a sve s glavnim motivom broja Pi, te nešto što nije moglo proći neopaženo. Usred škole nalazilo se veliko grčko slovo Pi složeno od ležećih gimnazijalaca. Poremećaj dosadne svakodnevice, malog odmora i presijecalice tjedna-srijede i to još u ovakvom obliku izazvao je različite reakcije, negativne, pozitivne, neuke, ali nitko nije ostao ravnodušan, što je i bio cilj.
Na kraju radnog dana, učenici 2. razreda su se osjećali ponosno i zadovoljno što su barem na jedan dan imali nešto zajedničko sa matematičkim znanstvenicima i profesorima diljem svijeta.
Ana-Marija Francetić, 2. gim.
Obilježili smo Dan broja PI
Autor: Administrator , 14. 3. 2012.
Povodom obilježavanja Dana broja Pi, učenici 2. razreda gimnazije zajedno s prof. Ivankom Kranjčević-Orešković pobrinuli su se kako bi svatko saznao koji je danas dan i ponešto naučio o tom beskonačnom broju.
U matematičkom svijetu 14. ožujka je rezerviran za broj Pi, koji približno iznosi 3.14, a ako ga pišemo u obliku m.dd dobijemo 14.3. Ta Arhimedova konstanta počela se obilježavati u San Franciscu 1988. g. i od tada se obilježava diljem cijelog svijeta, naravno, među ljubiteljima matematike.
Tog se dana u holu srednje škole nalazio veliki pano, dvadesetak bijelih majica, a sve s glavnim motivom broja Pi, te nešto što nije moglo proći neopaženo. Usred škole nalazilo se veliko grčko slovo Pi složeno od ležećih gimnazijalaca. Poremećaj dosadne svakodnevice, malog odmora i presijecalice tjedna-srijede i to još u ovakvom obliku izazvao je različite reakcije, negativne, pozitivne, neuke, ali nitko nije ostao ravnodušan, što je i bio cilj.
Na kraju radnog dana, učenici 2. razreda su se osjećali ponosno i zadovoljno što su barem na jedan dan imali nešto zajedničko sa matematičkim znanstvenicima i profesorima diljem svijeta.
Ana-Marija Francetić, 2. gim.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |