1. ožujka 2017. u našoj je školi obilježen Svjetski dan matematike
Autor: Tomislav Jozinović, 12. 3. 2017.
U prostoru naše knjižnice 1. ožujka, od 11:30 do 13:05, pod vodstvom profesorice Anite Karaban obilježen je Svjetski dan matematike.
Učenici smjera agrotehničar od 1. do 3. razreda, iz podataka prikupljenih anketom , timskim su radom izračunali prosječnu starost mehanizacije (oko 22 godine), prosječnu raspoloživu snagu traktora (koja se kreće od 0.26 kW do 10.5 kW s obzirom na obradivu površinu), izračunali su omjere: broj traktora u odnosu na broj stanovnika , broj traktora u odnosu na broj anketiranih gazdinstava i broj traktora u odnosu na broj anketiranih OPG-ova te prikazali podatke izražene u postotcima kružnim dijagramom.
Sl. 1. Učenici D. Pelaić, M. Mrđa Đ. Cerančević i A. Karaban, prof.
Sl. 2. T. Rohaček i E. Žgela računaju prosječnu starost traktora
Sl. 3. Timski rad prvih, drugih i trećih razreda: D. Fruk, L. Barunčić, M. Đaković, D. Pelaić, M. Mrđa, Đ. Cerančević
Sl.4. M. Đaković i E. Žgela: pripreme za Svjetski dan matematike, dan ranije
Za plakat traktori , učenici D. Pelaić i M. Mrđa vlastitim su sredstvima ispirntali slike svojih traktora u boji (ni obilna kiša nije ih spriječila ).
Sl. 5. D. Crčić sa svoja dva plakata: fotografije traktora koji su bili najčešći u anketi (desno) i njegovi crteži traktora (lijevo)
Podatke iz anketa razvrstavale su učenice 1. a razreda: Đ. Cerančević, E. Gelemanović. Najteži i najopsežniji dio posla obavile su: Lorena Barunčić, Tea Rohaček i Ena Žgela iz 2. a razreda.
U poslijepodnevnoj smjeni u učionici br. 5, od 14:00 do 15:40, pod vodstvom profesorice Karaban učenici 3. c razreda računali su broj traktora, broj kombajna i ostale mehanizacije u odnosu na obradivu površinu.
Sl. 6. Učenici 2. c razreda L. Čordaš i L. Knežević računali raspoloživu snagu traktora s obzirom na obradivu površinu,koristeći podatke iz tablice.
U prijepodnevnoj smjeni 1. razred agrotehničara –novi strukovni kurikulum računao je prosječan broj učenika agrotehničara NSK–a prema broju učenika osnove škole mjesta iz kojih dolaze. U grafikonu su dobivene podatke prikazali stupčastim dijagramom plave boje. U poslijepodnevnoj su smjeni učenici 1. razreda mehaničara poljoprivredne mehanizacije, nadopunili grafikon stupcima žute boje i pokazali prosječan broj mehaničara iz istih i nekih drugih mjesta .
Sl. 7. Učenici 1. c razreda I. Matić i A. Uvalić
U poslijepodnevnoj smjeni u učionici br. 5, od 14:00 do 15:40, pod vodstvom profesorice Jasenke Augustinović učenici 2. d razreda Domagoj Džajić, Josip Livančić, Tonći Gotovac i Ivan Uvalić pripremali su Matematički burek i Matematičke kobasice; računali količinu te cijenu potrebnih sastojaka, marže te sve prikazali grafički.
Učenici 3. f razreda Josip Vranješević i Valentina Ramač napravili su Matematički buket.
Sl. 8. Pod vodstvom profesorice Augustinović priprema se jedinstveni Matematički burek, Matematički buket te Matematičke kobasice.
Ukupno: 794455
Ovaj mjesec: 9939
Ovaj tjedan: 796
Danas: 146
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |