Posjet Pitomači
Autor: Tomislav Jozinović, 4. 6. 2018.
Učenici 1. a, 2. a i 2. j razreda, smjer agrotehničar, te nastavnici struke Ružica Perišić, Josip Starc i Goran Kalić, dana 22. svibnja 2018. godine posjetili su u sklopu vježbi nastavnih predmeta: Ekološka poljoprivreda, Stočarstvo i Proizvodnja bilja, Srednju školu „Stjepan Sulimanac“ u Pitomači.
Cilj stručnog posjeta bio je obilazak praktikuma o održivoj ekološkoj poljoprivredi na kojem se uzgaja ljekovito bilje, kamilica čija se berba očekivala baš tih dana.
Praktikum za praktičnu nastavu nalazi se unutar Regionalnog parka Mura-Drava koji je u sastavu Rezervata biosfere Mura-Drava-Dunav pod zaštitom UNESCO-a, te je stoga idealno mjesto za potrebe edukacije u ekološkoj poljoprivredi.
Na praktikumu se nalaze voćnjak i povrtnjak na kojima se uzgaja ekološko voće i povrće.
Učenici su tijekom stručnog posjeta upoznali tehnologiju proizvodnje kamilice te su obavljali poslove vezane za permakulturu u vrtlarstvu.
Osim Srednje škole „Stjepan Sulimanac“ posjetili su i tzv. „Dravsku priču“ u sklopu Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske Županije. Učenici su imali priliku sudjelovati u prepoznavanju pojedinih načina raspoznavanja anatomske građe ptica odnosno peradi pomoću mikroskopiranja.
Cjelokupan program i rad Javne ustanove dio je programa „Nature 2000“ kojemu je osnovna djelatnost promoviranje zaštite Podravlja kao ekološke niše brojnih ptičjih vrsta i drugih životinjskih vrsta, kao i zaštita te uzgoj autohtonih vrsta i pasmina domaćih životinja sukladno ekološkim principima.
Zahvaljujemo se svim domaćinima na srdačnom gostoprimstvu, razmijeni iskustava i ugodnom druženju učenika ovih dviju srodnih škola.
Ukupno: 794455
Ovaj mjesec: 9939
Ovaj tjedan: 796
Danas: 146
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |