Projektno učenje - „Jezična patrola” - rezultati aktivnosti
Autor: Toni Dukić, 24. 2. 2021.
Učenici 1. A i 1. F razreda tijekom prvoga odgojno-obrazovnog razdoblja zapažali su, bilježili i analizirali tekstove ispisane na javnim površinama, zgradama i različitim institucijama s obzirom na temu, namjenu i poštivanje normi hrvatskoga standardnog jezika.
Podnositelji izvješća redovito su obavještavali predmetnu nastavnicu, prof. Anu Maras Vrančić, kao i ostale sudionike projektnoga zadatka o aktivnostima, prikupljenim podatcima, izazovima ili problemima s kojima su se susretali tijekom projektnoga učenja. Zatim je uslijedila izrada postera u digitalnom alatu Piktochart koje su izradili učenici Ivan Totić iz 1. F i Ivan Ćosić Dragan iz 1. A razreda.
Važno je napomenuti kako su se projektne aktivnosti prolongirale zbog prelaska učenika na virtualnu nastavu početkom prosinca, no na kraju su svi bili zadovoljni postignutim rezultatima. Učenici su također izrazili želju za sudjelovanjem u sličnim aktivnostim i u budućnosti.
PRILOZI: digitalni posteri
Čestitka povodom Međunarodnog dana mladih
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih čestita svim mladima Međunarodni dan mladih!