« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
3Dfindit je vizualna tražilica koja pretražuje milijarde 3D CAD & BIM modela iz tisuća kataloga proizvođača za strojarstvo i elektrotehniku.
Platforma omogućuje pretraživanje i preuzimanje besplatnih digitalnih inženjerskih podataka koje pružaju proizvođači diljem svijeta.
3Dfindit skraćuje vrijeme pretraživanja i povećava učinkovitost u inženjeringu i izgradnji s intuitivnim funkcijama pretraživanja.
Naši učenici i nastavnici su putovali u sklopu Comenius i Erasmus+ projekata.
Pogledajte gdje smo sve bili od 2011.!
Dio smo publikacije Erasmus i Slavonija i Baranja se vole iz 2021. nastale za proslavu Erasmus dana. Klikom na sliku do objave s više informacija i same publikacije.
A 2021. smo dobili i Erasmus akreditaciju za lakše prijavljivanje na sljedeće Ersmus projekte. Također, klikom na sliku do objave s više informacija.
Voditelji školskih Erasmus projekata su Marina Hrnjak i Danijel Kovačević.
Kroz Erasmus+ projekte stječu veliko iskustvo
Strojarska tehnička škola Osijek kao partner sudjeluje u dva Erasmus+ KA2 projekta: “Active Citizenship for Sustainable Learning” (Aktivno građanstvo za održivo učenje) i “Healthy Minds of Europe” (Zdravi umovi Europe) financiranim od strane Agencije za mobilnost i projekte Europske unije.
- Za provedbu tih projekata naša škola je od Agencije za mobilnost i programe Europske unije primila financijsku potporu u iznosu od 67.405 eura. Prvi projekt traje tri godine, a počeo je u rujnu 2015., nositelj projekta je Georges Pompidou College iz Pariza, a uz našu školu kao partneri sudjeluju škole iz Italije, Grčke, Poljske, Španjolske, Ujedinjenog Kraljevstva i Litve - kaže prof. Marina Hrnjak, koordinatorica oba projekta.
Dodaje da je partnerstvo prije svega usmjereno prema učenicima. “Glavni ciljevi projekta su: poboljšati motivaciju učenika, uložiti u njihovo učenje, pomoći im u razvoju njihovih vještina, kod njih razviti poduzetničko mišljenje, poboljšati njihove ICT vještine te oralnu komunikaciju na stranom jeziku, što će povećati njihove šanse na tržištu rada. Projekt učenicima pruža mogućnost da nauče nešto o drugim europskim kulturama i poboljšaju svoje međukulturalne kompetencije”, ističe naša sugovornica.
Ovo partnerstvo omogućava i konstruktivnu razmjenu dobrih praksi između europskih učitelja, promiče uključivanje inovativnih digitalnih nastavnih metoda u svakodnevnu pedagošku praksu nastavnika. Projekt se posebno osvrće na sljedeće potrebe učenika: nedostatak motivacije i interesa za učenje, nedostatak samopoštovanja i samopouzdanja, bježanje s nastave te rano napuštanje škole.
Prvi sastanak održan je u Parizu, u studenome 2015., kada su nacionalni koordinatori i ravnatelji svih partnerskih škola dogovorili provedbu projekta. Slijedila je ICT radionica za nastavnike u Nidi, Litva, u veljači 2016. Na radionici su sudjelovala po tri nastavnika iz svake partnerske škole. Strojarsku tehničku školu predstavljali su Marina Hrnjak, koordinatorica projekta, Matko Boras i Ivana Kanaet.
U travnju je 10 učenika u pratnji nastavnika Marine Hrnjak i Inoslava Damjanovića u mjestu Lagrimone, Italija, sudjelovalo u prvom od tri jezična kampa u sklopu AC4SL projekta. Kamp je trajao 10 dana, a učenici su dobili priliku sudjelovati na satima stranih jezika, dramskim i glazbenim radionicama te posjetiti gradove Parmu i Pisu.
Treći projektni sastanak održan je u partnerskoj školi na Kreti (Grčka) krajem lipnja 2016. “Na sastanku su bila po dva nastavnika iz svake partnerske škole. Našu školu predstavljale su kolegica Marija Pavelić i ja. Evaluirali smo dosadašnju provedbu projekta te dogovorili daljnje zadatke koje je potrebno odraditi kako bi provedba projekta bila uspješna. Upoznali smo i ljepote tog predivnog otoka”, kaže prof. Hrnjak.
Zadovoljstvo nisu krili ni učenici Marin Vidačić i Borna Semeš, budući strojarski tehničari, koji su s prof. Hrnjak boravili u Italiji. “Bilo je lijepo biti s učenicima iz drugih europskih zemalja, svaki dan učili smo drugi strani jezik i naučili osnovnu komunikaciju na jezicima naših vršnjaka”, kaže Marin. Borna dodaje da su pripremili hrvatski stol s raznim delicijama, koje su se svidjele njihovim europskim kolegama. Kao posebnu vrijednost ističu to što su upoznali vršnjake, ostali s njima u kontaktu preko društvenih mreža, a ovo lijepo iskustvo svakako bi željeli ponoviti.
“Drugi projekt traje dvije godine, a njegova provedba počela je u rujnu ove godine. Nositelj projekta je škola iz Ujedinjenog Kraljevstva, a kao partneri, uz našu školu, sudjeluju škole iz Italije, Cipra, Poljske i Grčke. Svrha projekta je educirati učenike o zdravoj prehrani i zdravom načinu života te ih potaknuti da promijene štetne navike i počnu živjeti zdravije. Prvi sastanak očekuje nas u studenome, u poljskom gradu Ostrow Wielkopolski, a sudjelovat će četiri nastavnika naše škole i jedna učenica”, kaže prof. Hrnjak.
Izvor: http://www.glas-slavonije.hr/314367/3/Kroz-Erasmus-projekte-stjecu-veliko-iskustvo
Učenici i roditelji mogu ispisati potvrde o statusu učeničkog školovanja iz sustava e-dnevnik.
Pristup e-dnevniku, a više o usluzi e-potvrde putem e-dnevnika OVDJE.
Potvrde o školovanju učenika se mogu koristiti za različite svrhe kao što su ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge.
Generirana potvrda je u PDF formatu, sadrži elektronički pečat i nakon što je učenik ili roditelj preuzmu na računalo ili mobilni uređaj mogu je slati elektroničkom poštom ili ispisati, ovisno o potrebama.