preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Tražilica


Raspored sati
Raspored zvona

Dnevna satnica

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Školski internet

Upute za spajanje s mobitelom na školski internet putem wi-fi za korisnike @skole.hr računa.

Korisne stranice

 

3Dfindit je vizualna tražilica koja pretražuje milijarde 3D CAD & BIM modela iz tisuća kataloga proizvođača za strojarstvo i elektrotehniku.

Platforma omogućuje pretraživanje i preuzimanje besplatnih digitalnih inženjerskih podataka koje pružaju proizvođači diljem svijeta.

3Dfindit skraćuje vrijeme pretraživanja i povećava učinkovitost u inženjeringu i izgradnji s intuitivnim funkcijama pretraživanja.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2011.

Ukupno: 645493
Ovaj mjesec: 5428
Ovaj tjedan: 833
Danas: 214
Lektira na mreži - LNM

Lektira na mreži projekt je Hrvatske mreže školskih knjižničara namijenjen učenicima, školskim knjižničarima i profesorima hrvatskoga jezika srednjih škola.

Neki od ciljeva projekta su :

  • educirati, motivirati, usmjeriti i potaknuti učenike na korištenje novih načina rješavanja problema, novih oblika kreativnog izražavanja i na otvorenost prema drugačijim i novim rješenjima problema
  • koristiti digitalne alate za izradu digitalnih kreativnih uradaka kao podrška i/ili dopuna ostvarenja odgojno-obrazovnih ishoda predmeta hrvatski jezik
  • podržavati nove ideje, kreativnost, problemsko, kreativno i kritičko razmišljanje učenika
  • poticati rad s učenicima na kreativnim projektima koji se grade na temelju djela pročitanih i obrađenih na nastavi, a podrazumijevaju novi pristup lektirnom djelu
  • poticati kvalitetnu i smislenu suradnju školskih knjižničara i nastavnika hrvatskoga jezika i književnosti u obradi lektire, cjelovitih djela za čitanje
Najnovije o LNM

Lektira na mreži

Lektira na mreži je projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara namijenjen učenicima, školskim knjižničarima i profesorima hrvatskoga jezika srednjih škola.
U drugoj sezoni projekta, po prvi puta, sudjeluju i učenici naše škole, a u pitanju su učenici 4.RT razreda te Inga Čunović nastavnica hrvatskoj jezika i književnosti i Martina Plaščak školska knjižničarka. 

Neki od ciljeva projekta su :

  • educirati, motivirati, usmjeriti i potaknuti učenike na korištenje novih načina rješavanja problema, novih oblika kreativnog izražavanja i na otvorenost prema drugačijim i novim rješenjima problema
  • koristiti digitalne alate za izradu digitalnih kreativnih uradaka kao podrška i/ili dopuna ostvarenja odgojno-obrazovnih ishoda predmeta hrvatski jezik
  • podržavati nove ideje, kreativnost, problemsko, kreativno i kritičko razmišljanje učenika
  • poticati rad s učenicima na kreativnim projektima koji se grade na temelju djela pročitanih i obrađenih na nastavi, a podrazumijevaju novi pristup lektirnom djelu
  • poticati kvalitetnu i smislenu suradnju školskih knjižničara i nastavnika hrvatskoga jezika i književnosti u obradi lektire, cjelovitih djela za čitanje



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Plaščak   datum: 13. 10. 2021.

Virtualna šetnja

e-Potvrde

Učenici i roditelji mogu ispisati potvrde o statusu učeničkog školovanja iz sustava e-dnevnik.

Pristup e-dnevniku, a više o usluzi e-potvrde putem e-dnevnika OVDJE.

Potvrde o školovanju učenika se mogu koristiti za različite svrhe kao što su ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge.

Generirana potvrda je u PDF formatu, sadrži elektronički pečat i nakon što je učenik ili roditelj preuzmu na računalo ili mobilni uređaj mogu je slati elektroničkom poštom ili ispisati, ovisno o potrebama.


Loomen

Nastavi na daljinu pristupaš klikom na sliku.


Naši EU projekti

Naši učenici i nastavnici putovali su Europom u sklopu Comenius i Erasmus+ projekata.

Pogledajte gdje smo sve bili od 2011.!


1.S1

HTEC

Državna matura

Kutak za učenike

 

Kutak za nastavnike


 


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju